Nou moet zeggen dat ik nog niet heel enthousiast ben. Misschien dat de pasvorm niet goed genoeg is, al heb ik volgens mij de goede maat. Het broekje had ook allemaal zwemwater opgenomen, maar lijkt me dat het dan voor de rest nog maar weinig op kan vangen. Durf het morgen zo niet aan denk ik, misschien vrijdag of zaterdag nog even.
ik lees hier mee; jongste dochter heeft één bikinibroekje liggen maar nog niet nodig gehad. Maar sinds haar vorige menstruatie durft ze ineens toch tampons in - dus mogelijk gaat hij hier niet meer gebruikt worden. Maar ik kreeg dus net dit mailtje: vanavond gaan we live Vanavond om 8 uur ga ik samen met Meinou Teijken live al jullie vragen over menstruatie zwemkleding, over de nieuwe Shaping én alle andere vragen over menstruatieondergoed beantwoorden. Om 20u gaan we live via het kanaal van Meinou en via de insta van Moodies. Volg ons op Insta en zorg dat je erbij bent . Tot straks --> misschien interessant voor iemand?
In mijn geval is dat omdat ik zenuwschade heb overgehouden na een gynaecologische behandeling. Daarvoor voelde ik ze altijd al zitten maar nu kan ik het gewoon echt niet meer verdragen. Ik lees dus even mee hier!