Poosje gewacht om het hier neer te zetten maar doe het nu toch, om de zenuwen en de blijdshap te delen en voor advies en steun. Na tig jaren primaire amenerroe, deze maand begonnen met menopur en zo waar in 20 dagen zijn mijn folikels gegroeid en bms. Gisteren echo gehad met de veronderstelling het duurt nog even. Kregen we zomaar groen licht voor IUI aanstaande zaterdag! Er gaat een rollercoastr aan emoties en gevoelens door me heen die je zo 1 2 3 niet bespreekbaar kan maken. Maar wel hier kan zetten. Intens blij dat eigenlijk binnen 20 dagen we al poging 1 mogen gaan doen. En dood eng dat het wellicht lukt of juist niet. Tussen hoop en vrees van wel niet wel niet. Vannacht niet zo goed geslapen daar ik eigenlijk vol zit met vragen en opmerkingen kwa gevoel. Nooit maar dan ook nooit gedacht dat we überhaupt tot aan de 1e stap zouden komen. Ondanks de uitkomst in de komende tijd ben ik al helemaal blij dat er folikels gegroeid zijn. Dat hielden ze al niet voornamelijk 25 jaar terug. En kijk nu... wij hopen op een goeie positive uitslag. Al weten/houden we ook rekening met tegenslagen natuurlijk. Maar dan nog... we zijn al zo ver gekomen!!! Wij wachten rustig af,wanneer wij mogen en kunnen zeggen dat we onze 1e wondertje mogen begroeten. Gr. Mauzy82
Insemeneren stelt inderdaad helemaal niks voor, ik vond het spuiten vervelender, dus hopelijk valt het jou ook mee. Wat fijn dat er al zo snel een go is, succes!
Ja dat geloof ik wel dat het niet zo veel voorstelt maar toch best spannend als je nog nooit mee hebt gemaakt. Ja was ' ook verrassend snel hoor bedoel van 36 jaar niets na 20 dagen spuiten en proberen is idd heel snel. Dank je wel voor je reactie
Ja tis me heel erg mee gevallen. Alleen nu ergens buikpijn of kramp aan de linkerkant voornamelijk. Verder voel ik me goed. Dus hopen dat het goed komt anders op naar de volgende ronde. ZH belt me nog terug voor start utro. Had dat vergeten te vragen of ik daar vanavond mee moet starten.