Volgens mij heb ik mn week niet deze week. Tis al vanaf maandag iedere keer wat. Mega strijd om Alyssa dr medicijnen te geven, er zit een koudje te broeien, daymian is zwaar ben toe aan de 3plusgroep, daymian heeft een terugval met zindelijk worden, de kids zijn baldadig door het weer, ik ben moe, moet nog 2dagen werken, waarvan morgen erg druk is en vrijdag erg vermoeiend. Ik kan je dus vertellen dat ik er even zwaar doorheen zit en graag even de ogen uit mn kop zou janken, maar dat kan niet want de kids zijn thuis. Nu ga ik heel hard hopen dat het eten dat ik voor vanavond bedacht heb in de smaak gaat vallen en dat de tijd snel gaat en de week snel voorbij is. Ik zal mijn klaagzang positief eindigen want nadat ik vanmiddag wat botsingen had met mn kids zit de ene nu lekker te tekenen en de andere lekker te puzzelen. Nu ga ik mezelf maar belonen met een beker warme chocolademelk en mn kids een lekker koekje geven. Sorry voor het geklaag, ik weet dat het allemaal best meevalt en dat er massa's dingen veel erger zijn, maar het moet er ff uit. Liefs doris
Waarom sorry zeggen Baaldagen zijn enorm zwaar en vervelend!! Toi toi toi!! Ben ( afkloppen ) blij dat het hier eindelijk de goede kant op gaat... En ik vind dat ze ook af en toe best mogen Zien dat mama verdrietig is door hun gedrag..
Ohhhh mag ik op visite komen ... hier net zo'n week. Ik wordt er G!@#$%^&* helemaal tureluurs van. En aan wie ligt het ... ja klopt aan mij. Damn ... was het maar vrijdag dan komt er hier wat rust in de tent! Succes het is af en toe niet makkelijk.
Zaterdag kan ik me afreageren, dan ga ik sinds lange tijd weer sporten. Alyssa 45min. Zwemles, mama ruim 30min. Cardio. Moet ff wat voor mezelf hebben om weer op te laden. Normaal zijn de kids op woensdagmiddag bij mn sm maar die is nu 4weken op vakantie en dan ook nog 4dagen in de week werken als gastouder is ff genoeg op dit moment. Bijna een weekendje weg met mn man.
Haha ik herken het wel. Ik had zondag dat gevoel. En mega drukke week voor de boeg. 3 dagen werken, twee keer naar zwemles, twee keer naar voetbal, en met dochter paardrijden. Dat zijn de normale dingen en als extra twee info avonden op school, mijn man niet mijn vader en avond helpen en als klap op vuurpijl en druk weekend, vrijdag avond en feest van vrienden, zaterdag eerst naar de voetbal en afspraak die ik al lang had staan bij mijn vriendin te eten met zn allen een zondag is mijn man jarig en heeft mijn dochter had eerste wedstrijd. Vandaag zou ik op de kleine van mijn vriendin passen en de oudste heeft al twee dagen een vriendje mee omdat zijn moeder in het ziekenhuis ligt. Ik dacht echt pfffff hoe overleef ik deze week. Maar nu het woensdag is en we dus al aardig op gang zijn denk ik ach het valt wel mee. Ik probeer met zulke dagen het gewoon per dag te bekijken en dat werkt wel goed.
Dank jullie voor het medeleven. Kan nu lekker lui op de bank. Het eten begon gelijk goed (not) Alyssa had al commentaar voordat ze iets op dr bord had (aardappel anders met sperziebonen) en wilde al niet eens proeven. Later was het miepen omdat zij geen toetje mocht omdat ze niet gegeten had. Tot overmaat van ramp vond mn man dat ik zeurde (natuurlijk zeur ik in een baalweek!!!!!!). Maar ik zal weer positief eindigen. Daymian heeft me helemaal plat geknuffeld toen ik hem naar bed bracht. We hebben met zn allen afgesproken om morgen beter te luisteren (allemaal), minder mopperen (ik) en dan wordt het morgen een stuk gezelliger. Knuff voor iedereen met een baaldag.
Ik zit er vandaag Ook helemaal doorheen. M'n dochter is al sinds 2 weken haar zelf niet. Alleen maar huilen en door mama opgetild woede ! Daarnaast krijgt zo ook tandjes dus poepkleren de hele dag door. En ik ben zooooooo moe omdat k haar de hele tijd in m'n hoofd hoor huilen. Vandaag ging ze om 7 uur naar bed en toen gaf k er knuffel en rustte haar hoofd op m'n schouders hield ze me even vast en dat maakte echt alles goed. Ik ga even filmpje kijken en m'n bat opladen voor morgen hahah
Het kenmerk van baaldagen is toch dat het allemaal niet heel verschrikkelijk is maar alles bij elkaar het toch een heel vervelend en geirriteerd gevoel geeft? Hier vooral een baaldag vandaag. Gister tot laat druk geweest en vanochtend vroeg op voor werk... En alles liep in de soep.. Pinpas vergeten, bus gemist, ruzie met hema.nl mbt de taart... Was al bekaf voordat ik op werk was. Gelukkig leuk klusje op werk en 's middags vooral maar hard gewerkt zodat de dag voorbij zou zijn