Hallo Dames, ik heb een vraag heeft iemand ervaring met de zwangerschapstesten van 123zwangerschapstest.nl ??? 12 Stuks voor 9 Euro waarvan 2 gevoelige (6 Dage voor mens) en 10 strips. Of 10 Strips voor 5.45, 4 dage voor mens. Ik had het op een site gelezen en kan deze nu niet meer vinden, weet alleen nog dat eentje heeft geschreven dat deze het ook zoals KV 2voor 5 doen alleen dan goedkoper. Ik hoor het graag als iemand daarover iets kan zeggen. Tot nu toe had ik ook altijd kv 2 voor 5 maar zijn bij ons heel slecht te krijgen, worden niet vaak geleverd. Bedankt Groetjes engeltje1972
De gewone midstreams zijn prima, de dipsticks zie je altijd een lichte streep op zolang hij nat is. Tenminste.. dat was bij mij zo. Zolang je daar rekening mee houdt zijn ze prima
Dank je vosje2000, oke dat is toch al iets belangrijks om te weten. Dank je in iedere geval voor je reactie ik dacht al dat mijn berichtjes niet worden gezien. Groetjes
Ik heb een goede ervaring met de dipstick van 123 zwanger, maar vond die van de action nog duidelijker en had ze op dezelfde dag gedaan.
ik vond die vroege testen echt waardeloos. Was geen streepje op te krijgen. Pas nu CB zwanger 2-3 geeft staat er een streepje die met t blote oog, zonder m te slopen zichtbaar is... Noem ik geen vroege test. Haha
@Deniseb nog proficiat !! Ik wist helemaal niet dat Action ook welke heeft, zal die dagen eens kijken. @ Simmy nee daar heb je gelijk dat is er dan geen vroege test. Dus als ik het goed begrijp ..... voor jij ook Proficiat !!