Grote auto!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door susanbenjamins, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanbenjamins

susanbenjamins Actief lid

18 jun 2007
    327
    0
    0
    Epe
    Bij ons is de 2e op komst en we hebben een zoontje van ruim een jaar. Ook hebben we een grote hond.
    Er zijn vast meer gezinnen met deze samenstelling.
    Hoe doen jullie dat in de auto? Vooral als je met z'n allen weggaat.
    Want je hebt 2 autostoeltjes. 2 Buggy's of kinderwagen.
    En de hond moet apart zitten, anders vreet deze alles op :p.
    Wat voor merk auto hebben jullie en is dat ruim genoeg?

2. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik denk dat wij tegen die tijd voor stationwagon gaan. Heerlijk burgelijk. Zelf vind ik die piscasso c3 ook wel erg leuk.
    Alleen zou ik niet weten hoe je dat met de hond gaat doen??

3. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Wij hebben een ford focus station. Enorm ruime achterbank en een flinke kofferbak waar je veel in kwijt kunt. Door omstandigheden hebben wij er nog een babyspullen in kunnen/hoeven vervoeren, maar de ervaring is dat we bij de Ikea hem goed vol kunnen stouwen ;)!!

4. mama van Kyano

mama van Kyano Actief lid

31 aug 2009
    137
    0
    0
    hmm.....
    lees even aandachtig mee en ben benieuwd naar de antwoorden...
    wij hebben dan maar 1 beebje... maar 2 grote honden....

wij zijn aan t kijken naar de opel zafira, de 7 persoons.... heeft een heeeeeeeele grote ruime kofferbak als je de 2 achterste stoelen neerklapt...

5. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Een Renault Laguna Station hebben wij..
    Ook wel een grote kofferbak..

Wij hebben deze in November aangeschaft, omdat de swift niet werkt met 2 kleintjes.

6. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

wij hebben een renault kangoo
    ook een erg grote kofferbak

7. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Wij hebben een volvo 850, de voorloper van de V70. Ruimte zat!

8. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ik heb een mini MPV. op zich niet zo heel groot maar wel lekker hoog wat straks denk ik wel makkelijk is om de kleine er in te zetten..; hoef ik niet steeds zo ver te bukken...
    en als de hond ook moet; pakken we de 2e auto ook mee :p haha erg gezellig ook..

9. Aura

Aura Niet meer actief

Tja ligt aan je budget natuurlijk maar een typische gezinsauto vind ik wel de volvo v70 of volvo xc90....degelijk, ruim en je kan ermee voor de dag komen.

Zelf hebben wij ook 2 grote honden en hadden daarvoor ook een station gekocht (bmw 3 serie) maar eigenlijk gaan de honden niet zo vaak met de auto mee en toen kreeg mijn man de kans om een nieuwe 5 serie te kopen en heeft hij toen gedaan, we waren toch nog niet zwanger en de honden konden voor dat afentoe wel op de achterbank....je raad het al.....1,5 maand later was ik zwanger hahaha nu hebben we spijt maar goed....ook dat komt wel weer goed.
    Ik zou iig. voor station gaan en een beetje een degelijke...of een SUV maar die vind ik zelf gewoon heel mooi hahaha.....

10. anna6

anna6 Bekend lid

7 jul 2009
    575
    88
    28
    Bij ons is het eerste kindje op komst én we hebben geen hond, maar al zouden we die wel hebben dan paste het makkelijk in de auto! Wij hebben een Crysler PT Cruiser, het moet je smaak zijn, maar echt een geweldige auto. Grote kofferbak en achterin veel ruimte!

11. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Wij hebben nu een Renault Kangoo. Echter is die aangepast zodat mijn rolstoel erin kan en hebben we straks een probleem als ons kindje geboren is. Er kan, naast de bestuurder, namelijk maar 1 persoon mee, en dan alleen voor.

Dus hebben we nu een spiksplinternieuwe bus 'besteld'. Een Renault Trafic. Zodat de hond ook nog mee kan :)

12. blabla82

blabla82 Lid

24 jun 2009
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben nu 2 kleindere auto's. Wij wilden dit jaar al een grotere auto(stationwagen) kopen en dan een kleintje wegdoen. Nu heeft het een extra reden om een grotere auto te kopen.

13. Debbie83

Debbie83 Lid

15 sep 2009
    45
    0
    0
    NULL
    Belgie
    Wij hebben vorig jaar een citroen berlingo aangeschaft, ik ben er super tevreden van .
    Hij heeft een hele grote koffer en een hele ruime achterbank .
    Ik ben blij dat we het gedaan hebben want we hebben 2 honden en nu komt er ook nog een tweeling bij!

14. MarielleS

MarielleS Lid

8 okt 2009
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij rijden een Renault Megane station.
    Met 4 honden, die achterin gaan (beetje krap) als ze allemaal meegaan, vaak eentje voorin op de grond.
    Baby+ spullen op de achterbank.
    We hebben er maar een dakkoffer bijgekocht voor als we langer weg gaan.

15. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    zo zelf denken aan citroën c5, ford mondeo, opel vectra..

wij hebben zelf ook 1 van deze en die bevalt erg goed!

16. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Wij rijden nu de Skoda Fabia Combi, maar gaan volgende week kijken voor een Hyundai Tucson. Die is wat ruimer en wat hoger wat ik wel erg fijn vind. We dachten eerst aan een Mondeo, maar dat vind ik wel erg groot. Daarnaast willen wij de kinderwagen niet in de achterbak, want daar zitten de honden al. Wij vinden de ruimte op de achterbank erg belangrijk. Dus veel beenruimte tussen de achterbank en de voorstoelen. We nemen er dan direct een dakkoffer bij vor als we langer weggaan met de honden.

Deel Deze Pagina