ik ben op zoek naar van die lange wijde ( ibiza) rokken. met van die stroken. ik heb al gekeken bij wehkamp ( niks) en bonprix. daar hadden ze ze wel maar ik heb niet zon zin om daar te bestellen want duurt 2 weken ofzo eer ik ze dan heb ( pas ook twee weken moeten wachten) otto en neckerman vind ik ook niks lastig he? oja en ook geen 80 euro voor 1 rok, ik hou niet van dure kleding.
oja h&m ben ik ook niet zo wild van. wel gekeken maar ook niet wat ik zocht. ik doe ze nu al aan hoor. lekker weer genoeg! ( evt met een hele foute legging eronder haha) ga eens bij c&a kijken!
Dan toch maar een wat dikkere spuug lelijke legging aan doen ipv panty die waait niet zo makkelijk uit namelijk
zijn die lelijk dan het waait hier echt mega laatste weken dus een rok jurk etcetc.. wacht nog wel ff draag dit soort dingen.... dus loop de eigenlijk mega voor lul
Dit is een legging toch ? En neem aan dat je er een leuke top op draagt.. Dan zeg ik niks mis mee.. Zag die lange Ibiza rokken bij de Shoeby Fashion ts!
was pas toch een topic dat de legging fout was? nou daar doelde ik op haha. gaat weer kijken bij shoeby nu