Je bedoelt een abonnement zonder gratis telefoon? Misschien is prepaid een optie? Heb zelf Lebara prepaid. Als je dan 10 euro BTG koopt, krijg je 20, koop je voor 20 euro, dan krijg je 40. Goed bereik en van lebara naar lebara is gratis bellen. ( smsen volgens mij ook)
Ik heb via de Rabobank een abonnement, 150 smsjes, 3 uur bellen en onbeperkt internet voor 20 euro per maand
Hai ik heb sinds kort vodafone en verbinding is echt goed ivm mobile die kook heb en woon zuid limburg
Ik zit een beetje met hetzelfde. Zit nu bij Vodafone en betaal me scheel elke maand (bijna 50 euro). Ik bel echt nooit met mn mobiel en smsen al helemaal niet. Ik hou dus elke maand heel veel minuten over en betaal dan alleen voor mn data denk ik. Nu twijfel ik ook over hoe belangrijk ik het vind dat ik een nieuwe telefoon bij een abbonnement krijg, want daarom zijn die abbo's zo duur natuurlijk! Mijn telefoon die ik nu heb is nog goed... Hoe doen jullie dat dan bij die goedkope abbo's? Kopen jullie dan zelf een los toestel erbij?
Je hebt ook goedkope abbonnementen met telefoon. Ik heb mijn telefoon nu via gsm topdeals geregeld. Mijn oude telefoon was op dus had wel een nieuwe nodig en ik wilde wel een smartphone.
Ik heb ook een nieuw toestel nodig en kwam vandaag een interessante aanbieding tegen met een abbonnement bij Hollands Nieuwe, met toestel. Even omgerekend wat goedkoper is, sim-only en los toestel kopen of deze aanbieding. Deze aanbieding is goedkoper, dus ik denk dat ik hiervoor ga. Hopelijk blijft deze nog een paar dagen geldig, want ik kan de 21ste pas overstappen.. Oja, ik had `m gezien bij www.voordeelmobiel.nl. Dealdirect en gsm topdeals zijn ook interessante sites..