Hoi dames, Ik test sinds 9 dpo met de predictor early en action test (niet de gevoelige test van action). Maar de predictor testen lijken op te lopen, behalve van 11 en 12 dpo, die zijn hetzelfde gebleven denk ik. Maar de action testen worden lichter?? 11 dpo lijkt donkerder dan 12 dpo. Weet iemand of de gevoeligheid van de action wat minder is geworden? Of is dit misschien geen goed teken? Ik zit vandaag op 12 dpo. Kijken jullie mee? De bovenste rij is predictor en onderste rij is action. Ben er zo onzeker van geworden!
Hcg verdubbeld iedere 48uur. Action reageert doorgaans wat later. Ik denk dat je morgen even het verschil moet bekijken tussen 11 en 13 dpo. Ik vind hem op de action bij 11 en 12 dpo niet veel veranderd eerlijk gezegd dus zou me zeker geen zorgen maken. De predictors zijn prachtig ❤️ Gefeliciteerd!
Je Predictor zijn echt mooi opgelopen hoor, ook die van 11 en 12 dpo. Van de action ben ik niet zo’n fan! Zou sowieso uitgaan van je Predictor en die zijn echt super netjes en duidelijk, gefeliciteerd!
Ik had bij de action af en toe ook een lichtere. Deed ik er nog 1 uit een andere verpakking met dezelfde urine, was de test ineens wel donkerder. Ik zou me echt vasthouden aan die prachtige Predictors! Gefeliciteerd!
Predictor is een stuk gevoeliger dan de action testen dus is normaal..Overigens vind ik niet dat die action testen afnemen hoor maar ben niet de grootste voorstander van action testen..Zou uitgaan van de predictor! Voorzichtig gefeliciteerd!
Ooh dank jullie wel dames, Ik kan het echt nog niet geloven na zoveel jaar vandaar dat ik zoveel test, maar daardoor wordt de onzekerheid ook groter. Maar jullie positieve reacties doen me goed! Dan zit het misschien toch tussen m'n oren
Ik zou denken: als ik uberhaupt geen Actiontesten had gedaan, maar alleen predictor, had ik mij dan nu zorgen gemaakt met deze testen? Nee. Dus niks aan de hand! Gefeliciteerd!!
Je hebt helemaal gelijk Ik maak me alleen maar gek met die testen, terwijl de predictors echt mooi zijn gelukkig
De action is ook opgelopen. Die van 12 dpo is overal mooi even vol van kleur. Die van 10 en 11 dpo zijn veel lichter met een donkerder pennenstreepje ernaast waardoor ze donkerder ogen naar dat is dus niet zo