Zeker weten Annemijn! Wat een totaal verschillende namen. Ik vind Ninthe (en soortgelijke namen zoals Jinthe, Benthe) een beetje mehh. Niet echt iets mis mee maar ook niks moois aan. Annemijn juist wel, lief en sierlijk!
Beiden niet mijn smaak, vind ze een beetje tuttig (maar niet lelijk hoor!) Maar ik heb gestemd op Annemijn.
Precies dit. In de klas van mijn oudste zoon zoveel namen met 't(h)e' op het eind: een Benthe, Jente etc. Ook niet mijn smaak. En mijn eerste associatie bij Ninthe was Nitwit... sorry! Annemijn vind ik heel mooi. Vrouwelijk, vrolijk en een beetje chic. Daar houd ik wel van!
Ik vind beide namen heel mooi, maar ik heb echt een zwak voor Annemijn (heb ik met alle namen die op -mijn eindigen). Hele mooie en lieve naam.
Annemijn of anders Annemee . Ninthe vind ik echt helemaal niet mooi. Doet me ook denken aan Benthe, Jinthe, Jelthe brrr ik vind die namen echt zo lelijk. sorry
Annemijn! Vind ninthe echt helemaal niks, sorry! Klinkt op andere manier een beetje gemeen, annemijn daarentegen juist weer heel lief
Eigenlijk vind ik beide namen niks. Als ik dan toch moet kiezen, zou ik voor Annemijn gaan. Ik kan niet onderbouwen waarom. Gewoon een gevoel.
Ik heb Annemijn gestemd. Hier hoor je ook heel veel Yenthe, Benthe, Myrthe, Lenthe, etc Niet mijn ding...