Ik lig sinds 23:30 wakker:x Oke ik lag er dan wel om 19:00 in omdat ik me echt niet goed voelde. Maar nu..ja...niks meer aan het handje en gewoon niet kunnen slapen. Ik begin wel heel moe te worden, maar mijn gedachten dwalen af, draaien en woelen. Ik heb vrijwel nooit problemen met slapen, echt waar, doornroosje is er niets bij. Maar áls ik wakker lig, is het lang! En nu denk ik: "ik ben moe, als ik mijn best doe zou ik in slaap kunnen vallen, maar zodra de wekker over 3 uurtjes gaat ben ik nog moeier! Kan ik net zo wakker blijven en wat nuttigs gaan doen, wat werk verrichten ofzo." Zo nutteloos, dit topic, maar ik heb weer even 3 min. bezigheidstherapie gehad
Het schijnt te helpen om dan in bed te blijven liggen met je ogen dicht. En het enige waar je dan aan mag denken is: ik moet wakker blijven! Dan schijn je vanzelf in slaap te vallen... (nooit zelf getest overigens)
jep hier ook, droomde de meest rare dingen van mijn goudvis jaja die ik cadeau aan iemand deed die een heel groot aquarium had met hele grote vissen en als dank kreeg ik daarvan een kinderwagen.... Dus nu lig ik al anderhalfuur wakker omdat ik zo stom droomde dat ik er gewoon wakker van werd
Ik lig ook al wakker vanaf 3 uur, zo irritant! Normaal werkt een filmpje kijken nog wel, maar kan me er niet op concentreren doordat er teveel door mn hoofd spookt.... Nu maar die tip die hier biven staat proberen aangezien mamzb hier niet meer gereageerd heeft werkt t misschien wel
ah jakkes! bijna niks zo erg als niet kunnen slapen! ik concentreer me dan altijd op mn ademhaling in uit... werkt voor mij
Hahahaha! Goedemorgen Ik heb het niet kunnen uitproberen, mijn zoontje werd wakker voor een slokje drinken. Ik heb hem bv gegeven en ben daarna toch in slaap gevallen. Opstaan viel me ook mee! Hebben jullie nog wat kunnen slapen?
Fijn dat je nog hebt kunnen slapen! Hier gelukkig ook nog eventjes en ben nu door m'n wekker heen geslapen. Nu haasten om op tijd in t zh te zijn!