Ik kan niet slaaaaapen!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamzb, 2 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzb

Mamzb Niet meer actief

Ik lig sinds 23:30 wakker:x
    Oke ik lag er dan wel om 19:00 in omdat ik me echt niet goed voelde. Maar nu..ja...niks meer aan het handje en gewoon niet kunnen slapen. Ik begin wel heel moe te worden, maar mijn gedachten dwalen af, draaien en woelen.
    Ik heb vrijwel nooit problemen met slapen, echt waar, doornroosje is er niets bij. Maar áls ik wakker lig, is het lang! En nu denk ik: "ik ben moe, als ik mijn best doe zou ik in slaap kunnen vallen, maar zodra de wekker over 3 uurtjes gaat ben ik nog moeier! Kan ik net zo wakker blijven en wat nuttigs gaan doen, wat werk verrichten ofzo." ;)

Zo nutteloos, dit topic, maar ik heb weer even 3 min. bezigheidstherapie gehad:p

2. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Het schijnt te helpen om dan in bed te blijven liggen met je ogen dicht. En het enige waar je dan aan mag denken is: ik moet wakker blijven!

Dan schijn je vanzelf in slaap te vallen... (nooit zelf getest overigens)

3. Mamzb

Mamzb Niet meer actief

Wat grappig. Dank je voor de tip, ik ga het 's proberen en laat je weten of het gewerkt heeft :D

4. Zazanu

Zazanu Nieuw lid

16 mrt 2015
    2
    0
    0
    Amersfoort
    Hier nog een!!! lig sinds 1uur wakker. Vreselijk.

5. wachtend

wachtend Niet meer actief

jep hier ook, droomde de meest rare dingen van mijn goudvis jaja die ik cadeau aan iemand deed die een heel groot aquarium had met hele grote vissen en als dank kreeg ik daarvan een kinderwagen....
    Dus nu lig ik al anderhalfuur wakker omdat ik zo stom droomde dat ik er gewoon wakker van werd

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ik lig ook al wakker vanaf 3 uur, zo irritant! Normaal werkt een filmpje kijken nog wel, maar kan me er niet op concentreren doordat er teveel door mn hoofd spookt....
    Nu maar die tip die hier biven staat proberen aangezien mamzb hier niet meer gereageerd heeft werkt t misschien wel :D

7. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ah jakkes!
    bijna niks zo erg als niet kunnen slapen!
    ik concentreer me dan altijd op mn ademhaling in uit...
    werkt voor mij

8. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Volgens mij heeft je tip gewerkt voor TS:p

9. Mamzb

Mamzb Niet meer actief

Hahahaha! Goedemorgen:D

Ik heb het niet kunnen uitproberen, mijn zoontje werd wakker voor een slokje drinken. Ik heb hem bv gegeven en ben daarna toch in slaap gevallen.

Opstaan viel me ook mee!

Hebben jullie nog wat kunnen slapen? :)

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Fijn dat je nog hebt kunnen slapen! Hier gelukkig ook nog eventjes en ben nu door m'n wekker heen geslapen. Nu haasten om op tijd in t zh te zijn!

11. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    ow, je mag mn baby wel vermaken, kan ik ff slapen :)

Deel Deze Pagina