ervaringen met avent borstkolf

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door babyke, 8 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38

In mijn geval dus wel. Maar was eerlijk gezegd gewend aan de electrische dus kan ook zijn dat het daar aan lag.
    Vriendin van me heeft vanwege problemen met de bv aan een borst veel moeten kolven en deed dat ook met de hand.
    Die kolfde net zo snel als ik electrisch hoewel ik meer opbrengst had.

2. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Allemaal bedankt voor jullie reacties :).

Aangezien er veel van jullie enthousiast zijn over de kolf heb ik hem vanmiddag gekocht.
    Ik ga hem zometeen uitproberen dus ik ben benieuwd ofdat het lukt.

3. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    En hoe ging het? De eerste keer is lastig hoor! Wordt alleen maar beter.

4. Eliz

Eliz Actief lid

17 dec 2009
    142
    0
    0
    Sales Manager in Rotterdam
    Rotterdam
    @babyke en is het gelukt? Ben ook benieuwd, want heb hem nu ook thuis. Ben alleen benieuwd of de druk wel goed genoeg is. Soms probeer ik hem op me huid uit en lijkt het wel of er geen druk op zit. Is dit herkenbaar?

Succes!! Hopelijk bevalt ie.

5. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Hij bevalt prima.
    Ik heb hem nu 3 keer gebruikt en het ging goed.De opbrengst wordt ook per keer groter :).
    Nee ik ben er zeker tevreden over.
    Hij is ook makkelijk in gebruik en de melkstroom komt snel op gang.

Ik vraag me alleen nog af hoe ik een flesje afgekolfde melk mee kan nemen.Zeg maar als ik eens een dagje weg ga ofzo?
    Kan ik het gewoon in mijn luiertas doen?

6. fafje

fafje Niet meer actief

bij de Borstvoeding topic's...heb ik gelezen dat je moedermelk gewoon op kamertemp mag geven en zelfs direct uit d ekoelkast als je kindje dat lekker vindt...
    Anders zou je altijd nog in een thermosfles kunnen deoen? Of gewoon meenemen en waar je dan bent mss aan een bakje warm of heet water kan komen en dan zo btj opwarmen... (heb deze tips allemaal van borstvoedinggevende mama's)

7. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    ja, alleen niet te lang bewaren na opwarmen. zeg maar als je de hele dag weg gaat kun je beter koud meenemen en ergens opwarmen, maar als het voor een paar uurtjes is kun je het wel warm meenemen. hangt er ook nog vanaf hoe oud de melk is, als je net gekolfd hebt kun je het wel bijna een dag buiten de koelkast bewaren maar als het al een paar dagen oud is zou ik het gekoeld meenemen.

en nog handiger is natuurlijk gewoon je kindje aanleggen ;)

Deel Deze Pagina