Bij de wandelwageninzet zit niet zo'n boog waar je speeltjes aan kan doen. Hoe hebben jullie dat opgelost? Vind t wel leuk om iets te bevestigen zodat ons meisje zich een beetje kan vermaken.
aan de boog zit bovben aan een kleine opening. Hier hebben wij een trilbeestje aan hangen. Zijn nu bij verschillende winkels te koop omdat meerdere wagens dit hebben.
Ik heb geen idee, bij ons is het nog niet zover.. Wel heb ik een vraagje aan jou! Hoe bevalt de wagen?? Wij willen graag de Maxi cosi mura aanschaffen, maar zijn weinig ervaringen te vinden op het internet. Kun je mij vertellen hoe jij de wagen ervaart en wat jij als nadeel ziet aan deze wagen? Dankje
Hij bevalt ons super goed. Rijd heerlijk en is lekker wendbaar en stabiel. Enige 'nadeel' is misschien dat t onderstel wat zwaar is. Verder heb ik eigenlijk (nog) geen nadelen kunnen ontdekken. Zijn nog steeds superblij met de wagen!
Ik heb toen zo'n stoffen boekje van Woezel en Pip gekocht met piepjes en belletjes erin en die aan de zijkant van de wagen aan het frame vastgemaakt met de clip die aan het boekje vastzit. Later heb ik weer eens wat aan het stuurtje vastgeknoopt, alleen dat viel er idd geregeld vanaf. De wagen zelf bevalt me trouwens prima! Na bijna 2 jaar ben ik er nog steeds helemaal lyrisch over. Het enige 'nadeel' is misschien dat het onderstel nogal zwaar is en opgevouwen niet echt compact. Maar dat weegt wat mij betret niet op tegen alle voordelen!
hier eigenlijk netzo. ik heb heb zelf de ervaring dat ze er niet naar om kijken omdat ze te nieuwschierig zijn
oeps hihi!!! dacht al waarom pas na 5 mnd op dat idee gekomen........tja ben niet echt meer helder de laatste dagen heb ik het idee! maar lees even mee voor als wij de andere inzet gaan gebruiken!
Hier ook een tevreden Mura 3 gebruiker. Klapt heel makkelijk in, maar idd niet heel erg compact. Wat ik alleen wel een verschil vond was de wendbaarheid met de reiswieg erop vergeleken met het zitje. Met de reiswieg stuurde hij toch echt een stuk lichter dan met het zitje. Heb zelf met van die Playgro ringen ook wat speeltjes aan het frame vastgemaakt.
Manlief en ik zijn nu zeker van onze keus! Bedankt voor jullie voor/nadelen. We vinden het zelf ook een goede wagen en rijd lekker.. Kunnen we 'm mooi gaan bestellen!
Trouwens wat compactheid van het frame betreft wij hebben juist deze gekocht omdat deze wagen een van de weinigen was die wel in onze kofferbak past
Ik vind 'm ook niet erg groot ingeklapt: je kunt het zitje er makkelijk afhalen! Hij is misschien vrij groot als ie staat, maar ja: hij moet ook handig en stabiel zijn he! Qua grootte vonden wij de 4 wieler praktischer ingeklapt: dan kunnen de wielen makkelijker opzij geklapt worden. Bij de 3 wieler heb je dat dikke wiel altijd in de weg.
Ik ben er ook nog steeds heel erg blij mee. Een heerlijke wagen die ook gerust nog een ronde meekan (vond ik ook belangrijk, aangezien hij best duur was). En er past ook een kidsit achter, dus ik ben helemaal blij.