Bestelling plaatsen bij Kidsfactory en dan op laten sturen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Robin77, 22 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Ik zal wel gek zijn, maar vind het toch bijzonder dat zo'n grote en hippe winkel als kidsfactory in 2009 nog steeds geen online winkel heeft. Weet iemand ook of je toch spullen kunt bestellen en gewoon laten versturen? (om nu voor een paar letters naar Amsterdam te rijden is misschien ook een beetje overdreven!)

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Kids factory is meer een winkel waar je alles zelf kunt samenstellen en ontwerpen met advies van het personeel, denk dat ze het daarom niet hebben.

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Er zit ook een Kidsfactory in Breda. Ben niet zo topografisch maar volgens mij is dat voor jou dichterbij.

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik snap het wel dat ze zich niet willen verlagen naar een webwinkel. Kidsfactory is een vrij exclusieve winkel met goede spullen. Dat exclusieve haal je er een beetje vanaf als je ook online gaat leveren (zoals vreselijke zaken als babydump).

5. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Online leveren heeft niks met de kwaliteit van de spullen te maken hoor.
    Ook kan je een webwinkel zo exclusief maken als je zelf wilt.
    Het hoeft niet zo standaard als de normale winkels hebben.

Persoonlijk winkel ik liever bij een babydump dan dat ik 1100 euro voor een leren autozitje ga betalen :confused: .
    Zelfs al had ik het geld ervoor!

Maar ja, er zullen vast ook dingen tussen zitten die onwijs de moeite waard zijn om veel voor te betalen, ben de winkel nog nooit in geweest.

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik zou het er zelf ook niet voor geven hoor, maar ik heb dan ook het idee dat voornamelijk de "kakkers" uit Amsterdam Zuid (ala bewoners van grachtenpanden van een miljoen euro) echt veel inslaan bij de kidsfactory in Amsterdam. Ik heb er wel leuke accessoires vandaan gehaald :)

7. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Ik las op de site dat ze ook leuke babykleertjes hebben... Ik ben wel op zoek naar echt sjieke meisjeskleding..
    Zou ik daar terecht kunnen?

8. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Ze hebben inderdaad onwijs leuke accessoires, maar echt dichtbij is het niet. Maar goed, de spullen zijn zo leuk dat we er dan maar 'een dagje uit' van moeten maken ;)

9. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Bij Kidsfactory hebben ze echt super gave dingen. Ik heb ze vorig jaar gezien op de 9maanden beurs, en op de site staan ook geweldige dingen.
    Maar die prijzen... ongelofelijk joh.

Ik had een hele gave box gezien, 500 euro! Ik heb heel lang gezocht op marktplaats, en uiteindelijk heb ik hem gevonden, voor 80 euro. Stukken beter dan 500.
    Een leren autostoeltje voor 1100 euro? No way zeg, wie koopt dat nu?

10. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Ik vond kidafactory persoonlijk erg tegenvallen, had ik meer van verwacht.
    In allerlei steden heb je ook hele leuke winkels waar ze babyspullen verkopen. Ook voor kleertjes zou ik dus niet speciaal naar kids factory rijden.

Deel Deze Pagina