Over 1, 5 wk krijg ik een geplande ks en zou ik mee mogen kijken via een camera... nu bleek dus vorige week dat ze net een OK hadden gepland zonder camera, maar ze zouden het proberen te regelen dat het op een andere OK werd gedaan! Nu belde ze net op dat dat met geen mogelijkheid ging lukken.. maar ze wouwen wel het doek weg doen als ie geboren wordt! Ik had me zo verheugd dat ik alles kon zien en nu dit weer pffff en als een doek wordt weg gehaald en je ligt hartstikke plat zie je toch nog niet veel?? Ben erg teleurgesteld nu
Wat jammer!! Bij mijn nicht hadden ze een spiegel erboven gehouden, kon ze het op die manier alsnog meebekijken...
Vragen of de anesist of hoe je het schrijft je omhoog houdt doen ze bij een nstuurlijke ks namelijk ook.. ik ben ook bijna aan de beurt!!
Oké ga ik vragen! Maar zal ut met een camera allemaal niet beter te zien zijn? Oké doek weg is dan wel real life en op een scherm niet.. ben benieuwd niet dat ik daar straks lig en ook dat wordt niet gedaan..
Ik heb natuurlijke keizersnede gehad en bij mij is het doek naar beneden gehaald. Heel eerlijk heb ik helemaal niets gezien van de geboorte zelf. Wel zag ik haar direct daarna. Maar ik moet zeggen dat het allemaal wat overweldigend was. Ze was er veel sneller dan verwacht waardoor ik beetje overdonderd was. Manlief heeft wel alles kunnen zien maar die zat er anders voor. Geef aan bij het OK team dat je je hier zorgen over maakt dan zullen ze hier vast beter om denken en inderdaad jouw hoofd bijv. iets omhoog houden. Ook kan de tafel iets gekanteld worden waardoor je met je hoofd hoger ligt. Er zijn wel oplossingen voor en doordat jij er van te voren bij stil staat is dit vast wel te regelen. Ik ging er gewoon vanuit dat dit goed zou komen en dit was dus niet zo. Al met al vond ik het zien van mijn dochter zo'n mooi moment dat ik het niet erg vind achteraf hoor. Bij natuurlijk bevalling zie je ook niet alles. Tenminste ik zou het dan niet met spiegel willen zien of zo.