Hallo, Wie heeft een positieve ervaringen met Babylook in Roosendaal?? En zijn er ook andere echoburos in Roosendaal die goed zijn?? Ik wil een afspraak maken voor een geslachtsbepaling... Groetjes Nazli
Wij hebben er met 18 weken een pretecho laten maken Wij waren erg tevreden! De echoscopiste was super aardig en nam goed de tijd voor de echo. De echo zelf duurde +- 45 min. We vonden het in ieder geval hartstikke leuk.
Hier ook positieve ervaringen ik ben er 2 x geweest met 26 en 28 wkn zwangerschap. Net wat Marcha zegt, de echoscopiste is erg vriendelijk en verteld uitgebreid over de baby en alles wat er te zien is. Maarr... ik moet wel zeggen dat de 3/4d echo vele malen minder mooi was dan die ik later in Breda heb laten maken. Daar hebben ze een nieuwer echo-apparaat en het verschil was echt aanzienlijk! Nogmaals dat geldt natuurlijk alleen voor de 3/4D Dus als je later in je zwangerschap 3/4D wil, raad ik je aan om daarheen te gaan ( EchoBabyBreda Pretecho, 2d, en 3d/4d echo's in breda). Waarom zou je btw nu nog een geslachtsbepaling doen? Je krijgt toch al heel snel de 20 wkn echo (als ik je banner zie )
bedankt voor jullie antwoorden.. Ik heb met 18 weken een echo gehad. De gyn zei daar dat het een meisje is, maar dat ik dan moest wachten tot de volgende echo.. Want hij wilt meer zekerheid hebben.. Dus 2 augustus heb ik weer een echo. Dan ben ik 23 weken ver.. Ik zal tot de volgende echo wachten, als de gyn nog een keer zeg wachten, dan wil ik een geslachtsbepaling doen bij een echoburo..
aha, ik snap het! Knap van je dat je dan nog 4 wkn wil wachten hoor, weet niet of ik dat had gekunnen
2 weken geleden dacht ik dt ik niet kon wachten. En wilde zsm weer een echo voor het geslacht.. Eigenlijk is het meer voor de aanbiedingen dat ik het geslacht wil weten, maar nu zijn de zomerkledingen in de aanbieding, dus heb ik er niets aan... Ik kan beter wachten.. de weken gaan wel snel voorbij.. Met het testen had ik een weekje gewacht.. Is wel moeilijk, maar ik hou het vol.