vanmiddag pretecho.

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Mamavan5, 9 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Hoi,

Vanmiddag om 2 uur heb ik de pretecho maar zie er zo tegenop weet klinkt gek maar ppfff de zenuwen gaan als een dolle door mijn lijf heen.

Na de kansberekening heb ik erg zitten twijfelen of ik de echo wel door moest laten gaan omdat ik zo bang ben dat ze iets ziet en na de laatste echo van 2 weken geleden was ukje niet helemaal goed gegroeid.

En de vader van de kleine gaat voor de eerste x mee onze verhouding is op het moment erg gespannen en moeilijk hij wil het kind niet en ik wel.

Zit elke x te huilen en meer omdat ik zo hoop dat de vader van de kleine het allemaal anders zal gaan zien en weet dat ik het daar ook niet droog zou houden.

Heb hun gisteren gebeld en het verhaal even in het kort uitgelegd omdat de spanning en sfeer anders kan zijn als normaal ze vond het fijn dat ik het even liet weten zodat ze er rekening mee konden houden.

Als ik vanmiddag geweest ben zal ik wel een verslagje brengen en een foto plaatsen maar oh meiden draai jullie duimen dat alles goed is met ukje.....

2. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Waar ben je specifiek bang voor? Heb je een nekplooimeting laten doen (omdat je het hebt over een kansberekening?) Ik hoop dat je
    heel veel plezier vanmiddag en dat alles oke is. Misschien kunnen ze al wel zien wat het wordt. (?)

3. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    hoi,

Ja nekplootmeting was goed maar mijn bloed niet kansberekening van 1 op 158.

Ben gewoon nerveus haha zal ook wel normaal zijn maar merk dat de angst meer overheerst

Weet voor 90% al wat het wordt maar goed je weet het nooit he.

4. MissT

MissT Niet meer actief

Succes meis met de echo vanmiddag!
    Probeer er wel van te genieten hé! Is weer zo bijzonder.

Ik ga voor je duimen!
    Knuf

5. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

ik duim voor je mee dat je een hele mooie en ontroerende echo gaat beleven. en dat alles helemaal goed blijkt te zijn met je uk. Hopelijk kan je ervan genieten!

6. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Hoi,

Het is helemaal geweldig gegaan ben zo blij men dacht de echo hiervoor dat het zeker weten een jongen zou zijn maar het is een meisje hahaha ....

De vader vond het erg indrukwekkend en vroeg erg veel en die vrouw deed het geweldig heb er geen andere woorden voor.

Ze doen normaal ook medice echo´s en door ons verhaal heeft alles na gekeken en gedaan en het kindje is helemaal niet te klein loopt zelfs wat voor en alles echt alles is perfect.

Ben zo blij moet wel even omschakelen want dacht zelf ook dat het een jongen was en had al 2 pakjes voor een jongen gekocht hahah nu kan ik over op roze.

7. MissT

MissT Niet meer actief

Ach wat super dat de echo mooi was :D.
    En gefeliciteerd met jullie prinsesje :D....
    Ik heb die van ons gister ook weer gezien, echt heerlijk!

8. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Gefeli met je goeie echo. Weer een hele geruststelling he.

Deel Deze Pagina