Hoi! Ik twijfel tussen twee modellen van de Maclaren Quest: Er is een nieuw model van de Maclaren Quest en deze is momenteel ook de duurste: Maclaren Quest Buggy - Buggy's | Babypark Er is ook een voorganger en die is nu dus goedkoper: Maclaren Quest Buggy - Buggy's | Babypark Heeft iemand ervaring met de nieuwe versie? Ik heb het idee dat de zonnekap groter is. Handig of valt de meerwaarde wel mee?
Ik ben erg tevreden over de 'oude' Quest, nog meer trouwens over die van 10 jaar geleden dan degene die we nu hebben (hangt een irritante flap aan de achterkant vd kap die de toegang tot het mandje blokkeert) De nieuwste vind ik spuuglelijk, dus ik zou sowieso voor de oudere kiezen. MacLaren blijft gewoon het best! Achteraf jammer dat we de buggy vd oudste al doorverkocht hadden, maar ja, nummer 2 kwam pas toen zij al 9 was, daar bewaar je geen buggy meer voor
Goh ik zou voor 't goedkoopste gaan precies, ze zijn zo al prijzig.. Wij gaan straks de quest kopen, actie in de winkel 195 euro ipv 300 euro. Zal wrs het oudere model zijn
Sorry dames voor m'n late reactie, maar ZP lag er natuurlijk even uit... We hebben afgelopen weekend verschillende buggies uitgeprobeerd en zijn bij een heel andere uitgekomen: de Babyzen Yoyo. Niet goedkoop, maar hopelijk wel een buggy waar we veel plezier van zullen hebben. We vinden het met name erg fijn dat hij als handbagage mee kan in het vliegtuig. Supercompact.