Wij zijn voor onze dochter opzoek naar een nieuw ledikant. Nu hebben wij de Stuva gezien via de Ikea site. Heeft iemand ervaring met dit bedje? Is deze stevig? Voordelen en nadelen hoor ik graag. Het gaat om dit bedje
Mijn ervaring met IKEA spullen is eigenlijk altijd goed. Hier hebben we de Sundvik die een tweede ronde ingaat binnenkort. Ik vind dit ook een mooi bedje en die lades lijken mij wel handig.
Prima bed, mijn zoontje slaapt er al 11 maanden heerlijk in! En als hij wakker is gaat hij zijn hele bed door en staat hij ons aan het voeteneinde op te wachten, en ook dat gaat goed Wij hebben de variant met beukenkleurige laatjes (icm een soortgelijke kast), staat erg leuk bij de vloer.
Heel stevig bedje! Alleen bij "verbouwen", dus bijv bodem omlaag of zijkant eruit, wel even wat werk. Maar goed dat doe je 2 keer. Bedje gaat hier straks de tweede ronde in.
Goed om te weten hij word dus positief beoordeeld tot nu toe. Die lades vind ik ook erg handig, ook omdat ik dan niet elke nacht op de grond onder der ledikant een speen moet zoeken. Wij twijfelen nog welke kleur lades we willen. De roze, groene en blauwe vallen sowieso al af
Hier komt het ledikantje er ook voor onze tweede. Ook handig dat je uiteindelijk een van de zijkanten weg kan halen. Fijn om te lezen dat mensen tevreden zijn.