hoihoi, ik gebruikte eerder altijd de beach blonde gel van john frieda, maar kan m nergens meer vinden, had een voorraadje maar daar ben ik doorheen. dus al een tijdje maak ik een paar highlights met blondeerpoeder. maar nu heb ik deze week, in de haast, de plukken iets te dik gepakt, dus naar mijn smaak is het wat te licht geworden, en niet meer "door de zon gekleurd" maar echt wat te licht. weet iemand waar ik ten eerste die gel nog kan kopen, en heeft iemand een idee om het wat minder licht te krijgen, misschien een spoeling ofzo. het is alleen maar bovenop, omdat ik de rest van mijn haar niet wil verven of kleuren.. het lieftstdoe ik het zelf
Misschien kan je een donkerblonde kleur eroverheen doen? En over die gel kan ik je helaas niet helpen.
tja dan ben ik bang dat het groen wordt, heb ik in het verleden een keer gehad, ben donkerblond van mezelf, da's een moeilijke kleur om naar terug te gaan. zo'n tien jaar geleden, heb ik wel eens een kleurshampoo van keune gebruikt, die mengde ik dan met nog een kleur van keune en daar waste ik het mee, maar weet eigenlijk ook niet of dat nog bestaat..
Hallo, ik denk dat je er beter niks aan kan doen. Als het straks weer een beetje uitgegroeid is valt het meteen al veel minder op. Zilvershampoo kun je beter alleen gebruiken als je haar te geel is. Deze shampoo halt de geelpigmenten weg maar het betekend ook dat als het niet geel is dant je de kans hebt dat je haar een grijze of zelfs wat paarse gloed krijgt. Als je er een spoeling over heen doet heb je grote kans dat het meteen weer te donker wordt. Groen hoeft niet, in dat geval kun je gewoon een warmere kleur uitkiezen, het wordt alleen groen als je er een te matte kleur over heen doet. Die gel kan ik je niet aan helpen, is het misschien het zelfde idee als blondeerspray maar dan in een tube? in dat geval zou je ook een blondeerspray kunnen gebruiken maar wees gewaarschuwd, het is echt rotspul voor je haar ! Nou, heel veel succes!
de overgang van de plukken lijkt net of het wat afzwakt na een paar dagen, als het net geverfd is is die grens van ongeverfd en geverfd heel scherp zeg maar, en dat lijkt al wat minder. heb toch maar wel een soort masker gekocht wat het geel wat weghaald, ik heb besloten om er verder maar even niks meer aan te doen, meestal loopt dat verkeerd af.. groetjes sim
Ik had dit pas ook. Ben langzaam van donker naar blond gegaan maar omdat ik een roodpigment in mn haar had werd het beetje geel zeg maar. Wat ik heb gedaan is mijn man naar de drogist gestuurd en hem een donkerblonde kleurshampoo laten halen. In de kleur shampoo zit geen chemische troep dus word je niet groen ofzo. Die kan je gewoon pakken. Het is gewoon een kleuring en deze laat je een half uur intrekken en dan uitwassen en het is weer 1 kleur.
van welk merk had je? en was dat gewoon een shampoo? want ik had vanmorgen bij kruitvat gevraagd, en toen wees ze me iets aan wat je wel moest mengen...
Moet het wel mengen ja maar het is gewoon zonder chemische bende. Ik had van poly color. Midden blond had mn man mee genomen en het was een hele mooie kleur geworden. Inmiddels ben ik nu wel mooi blond niet gebloneerd blond! maar gewoon mooi natuurlijk blond)
heb nu net een zilvermasker van guhl erin gehad, en het is wel wat minder geel (fjoe!) dus gewoon middenblond van polycolor en je was eerst licht blond? (kun je een foto van je kleur pb-en? dan weet ik een beetje waar ik van uit kan gaan )
nee, dat is iets wat de kleur opfrist, wat ik bedoel ga je mee in de zon zitten of fohnen en dan licht het op.. heb frieda al een mail gestuurd, ben benieuwd
Ik heb alleen een foto van hoe ik nu ben,niet van toen ik was na die kleurshampoo. Kan voor de zekerheid wel even kijken of ik het heb maar denk het niet.