Geen enkele. Alcoholvrije wijn is terrible. Beter een alcoholvrij biertje, die zijn serieus soms te doen. Heb trouwens wel ooit in een wat sjieker restaurant oprecht een lekkere alcoholvrije bubbel gehad. Geen idee wat het was. Vast iets wat in het hogere segment hoorde want ik denk ik dat ik zo’n beetje alle alcoholvrije bubbels op de markt heb geprobeerd en het was allemaal ruk. Je zegt van zoeter te houden. Dan zit je denk ik wel goed want het is allemaal wat zoeter vind ik. Anders gewoon eens wat verschillende soorten uitproberen bij de supermarkt of Gall en Gall?
Ja hetzelfde. Ik heb er echt veel geprobeerd met 3 zwangerschappen en heb in 1 restaurant ook een best wel lekkere alcoholvrije bubbel gehad maar verder was het allemaal niks. Inderdaad zijn alcoholvrije biertjes of alcoholvrij cocktails dan veel lekkerder. Die smaken prima. Maar wijn.. nee. Je kunt dan inderdaad beter druivensap in een wijnglas doen. Volgens mij kan je wel op de site van Gall en Gall zo’n smaaktest doen ook voor alcoholvrij e wijn. Of ik zou even je smaak in de winkel voorleggen. Dan weten ze vaak wel wat past!
De enige alcoholvrije wijn die ik ooit heb gedronken en lekker was, was in een sterrenrestaurant. Die weten de pareltjes wel te vinden. Maar gewoon zo bij de gall & gall of raad ik niemand aan. Dan zou ik eerder voor een mocktail, lekker sapje of gewoon frisdrank gaan.
Oei. Ik vind alcoholvrije wijn ook meer naar druivensap smaken idd. Maar tijdens mijn laatste zwangerschap wel een redelijk alternatief gevonden. Het was geen 0.0 wijn. Stond bij de frisdranken. Ben alleen de naam kwijt (lang geleden en zwanger ) Zat een licht bubbeltje in.
Bij zo'n sterren restaurant de menu kaart opzoeken en dan kijken of er een naam staat bij de 0,0. Ik heb de zoektocht met rode 0,0 gehad. De biologische van Torres ging nog wel maar het merendeel is soort vaag zwevende smaak waar de basis van uitgetrapt is en vervangen door water. T plaatje klopte niet meer.
Geen enkele. Heb er een hoop geprobeerd maar ze zijn gewoon niet te drinken. Als ik mee wilde doen met rood koos ik voor druivensap. Voor wit: Witte druif & Vlierbloesem siroop. Aangemaakt met spa rood heb je dan ook nog een bubbel.
Ik vind die van Faber echt wel goed te doen. Is een "gewone" wijn waar de alcohol later is uitgefilterd, dus smaakt niet naar druivensap. Je heb ze in rood, wit en roze en met of zonder bubbels.
Ik sluit me bij de rest aan . De bubbels vind ik ook nog wel lekker maar de wijn helaas echt minder. En je betaald er gerust wat voor dus dan eigenlijk liever echte druivensap. Veel lekkerder en goedkoper .
Wij drinken zelf niet, wijn heb ik sowieso nooit lekker gevonden dus ik kan er eigenlijk niet over mee praten. Afgelopen weekend voor onze visite deze 0.0 bij gall gehaald. Volgens hen was hij lekker, alle flessen gingen op, en ze hadden hem zelf ook al eens gehad. Torres Natureo White Spanje - Alcoholvrij - witte wijn2022 75CL 0% Gedealcoholiseerde muscat. Dat wil zeggen: eerst een gewone wijn van gemaakt en daarna de alcohol eruit gehaald. Daardoor is het bloemige karakter met de smaak van muskaatdruiven behouden.
Ik vond deze echt heel goed! Heb van alles geprobeerd maar het meeste is gewoon niet te pruimen. Dit is de enige die ik wel eens drink. Alleen deze is niet zoet. Verder qua alcoholvrije drank vind ik crodino ook lekker voor in de zomer als mocktail met sinaasappel schijfje erin.
Ik vond de alcoholvrije witte wijn echt vies. Rosé koop ik wel eens Feather bij de AH. Die is goed te doen. Maar dat is niet je vraag.
Tot nu toe geen enkele. Heb overigens ook verschillende 0.0 rosé gehad. Niet te hachelen... Heb nu een 0.0 freixenet liggen voor oudjaar. Ben benieuwd of dat wat is. Anders wordt het kinderchampagne.
Ik heb Sauvignon blanc van de Lidl gehaald voor de kaasfondue. Ik vond hem wel ok. Hij heeft wel wat weg van druivensap. Maar niet zo zoet.
Het sterrenrestaurant waar ik laatst was had vooral allerlei soorten mocktails voor diegenen die geen alcohol /wijnarrangement wilden. Dat zegt denk ik wel genoeg