Van sexy lingerie naar corrigerende slip

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Anice, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anice

Anice Niet meer actief

Hallo Dames,

Nooit gedacht dat ik ooit zo'n ding moest aanschaffen.........een corrigerende slip:)
    Voorheen altijd mooie lingerie setjes maar nu na ruim 6 maanden nog steeds een hangbuikje dus die slipjes kan ik helaas (nog) niet aan. Volgende week hebben we een feest en daarvoor een mooi rood jurkje gekocht. Met een gewone slip is mijn buik dus erg zichtbaar en met de corrigerende, die de buik dus lekker platdrukt, zit het jurkje echt mooi. Maar ooohhh, voel me zoooo onsexy met de gedachte dat ik zo'n broekje eronder aan heb :(.
    Ben ik alleen met dit fenomeen "slip" of zijn er meer die dit wel eens dragen ;)

Groet Anice

2. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    kan me eigen er iets bij voorstellen hier ook een hangbuikje na de ks:S doe maar gewoon iets weiders aan.

3. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, hier hetzelfde probleem. Ben dan nog niet zo lang na de bevalling, maar het buikje hangt zeker wel een klein beetje. Lekker sexy, zo'n corrigerend hemdje of body ;)

4. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    ik heb ook wel een buikje maar draag ook gewoon geen heel strakke dingen en zolang kleding gewoon aansluit, zie je het niet echt.
    Maar als je graag iets straks aan wilt, zou ik toch voor die slip gaan want dan is een buikje niet mooi.

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.203
    113
    Brabant
    haha, ik draag altijd wel zoiets. dus of de bridget jones onderbroek, of een corrigerend hemdje.
    Er zitten bij mij gewoon nog 10 kilo aan en de muffintop is hier een bekend fenomeen;)

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hier ook nog wat los vel bij mijn buik, maar als ik mijn gewone kleding aan heb zie je daar niks van, dus draag ik gewoon mijn eigen ondergoed (met übersexy voedingsbh van de Hema...dat dan weer wel :cool:). Maar als ik iets zou dragen dat tekent zou ik er zeker corrigerend ondergoed onder dragen. Niks zo lelijk als een strak jurkje waar je vet-/velrolletjes in ziet.

7. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Oh, ik ben zwaar fan van de corrigerende topjes van de Hema. Niemand die het ziet en ik voel me er zelf een stuk lekkerder bij. En zo lelijk zijn ze niet eens, niet heel anders dan de topjes die ik normaal altijd onder m'n kleding draag.

Het scheelt denk ik wel dat ik hiervoor ook niet zo'n denderend atletisch strak figuur had, ik mis er dus niet veel aan ;)

8. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Oh zooooo herkenbaar! Ik heb a.s. vrijdag een bruiloft en heb al een redelijk ruim jurkje, maar mn buik zie je nog steeds heel erg. (Ik kan ook nog steeds geen normale kleding aan) Nu heb ik ook maar een corrigerende maillot besteld zodat mn buik iets minder zichtbaar is, maar ik voel me compleet niet sexy! Terwijl het jurkje dat wel is....:cool:

9. Zomerjurk

Zomerjurk Actief lid

20 mei 2008
    261
    0
    0
    Jammer dat het nodig is maar..... o zo fijn dat het er is!!!!

Ik heb het na de bevalling ook gedragen en voelde me daardoor een stuk beter omdat ik er gewoon beter uitzag in kleren.

10. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik heb ook laatst 3 van die corrigerende slips gekocht, draag ze nu ook altijd , misschien helpt het ook om mijn buik weer in vorm te krijgen ( hoop ik heel hard)

11. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Er bestaan ook corrigerende strings ;)!
    Misschien voel je je daar wel iets meer sexy in? Onder een sexy strak jurkje zou ik toch eerder kiezen voor een corrigerend iets dan voor normaal ondergoed waarbij je rollen ziet! Anders is dat sexy jurkje ook niet sexy meer...
    Eventueel kan je ook normaal sexy ondergoed kiezen met een corrigerend topje erboven. Verdoezelt ook.

12. Chai

Chai Niet meer actief

Beetje offtopic, maar wat is nou een muffin top?
    Ik hoorde het laast ook ergens...

13. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Google maar eens Chai :D
    Een VEEL te strakke broek, laag op de heupen. Zo strak, dat al het buik en heupvet er over komt. Net als een gebakken cakeje over het papieren vormpje.

14. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik vind het al erg dat ik geen strings meer verdraag! Al blijf ik het steeds weer proberen ;)

15. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Moet er nu -met mn hechtingen- ook nog niet aan denken :x maar ooit komt t vast weer goed weet ik uit ervaring!:D

16. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Momenteel heb ik nog een dikke buik dus ik weet niet hoe het er achteraf gaat uitzien. Wel heb ik vriendinnen die net zoals de TS er moeite mee hebben dat ze geen strak jurkje meer aankunnen zonder corrigerend ondergoed. Nu voor hen was de oplossing shapewear van triumph. Dit ziet er helemaal niet afschuwelijk uit maar de jurkjes zelfs sexy!!!

Triumph Shapewear - Triumph Shop.nl

Deel Deze Pagina