vorig jaar april van de roltrap gevallen. hand/pols was niet gebroken en na paar dagen rust mocht ik alles weer in de zomervakantie kreeg ik tintelingen/uitval en echt last van hand/pols. In september een spuit en medicijnen gekregen. helaas niet geholpen In oktober naar de arts die tunnelsyndroom behandeld. Voor de nachten een brache om. Nu heb ik weer heel veel last wat uitstraalt naar de schouderbladen Morgen moet ik weer voor controle naar de arts die tunnelsyndroom behandeld wie herkent dit en wat kan ik eisen?
cts straalde bij mij ook door naar mijn volledige schouder. Ik heb snachts staan springen en wapperen met mijn arm om de pijn eruit te laten gaan. Ik heb toen tramadol gekregen, dat hielp wel. Alleen de operatie aan mijn hand was het meest effectief. Daarvoor heb ik injecties gehad waarmee de scherpe randjes eraf zijn gegaan. Daarna kwamen na 3mnd de tintelingen in mijn hand terug. Alleen de operatie heeft daar tegen geholpen. Wat wil je zelf? Draag je de brace nog steeds?
ja ik draag de brace nog steeds, alle nachten maar soms ook wel overdag ene kant zeg ik doe maar operatie maar weet niet of het daar vandaan komt hoelang mag je niks na een operatie en hoelang echt uit de roulatie>
Eisen niks.. Laat je bij de neuroloog onderzoeken waar de beknelling zit van die capaal kan van uit je nek komen. Misschien fysio om je nek te kraken. Maar eisen dus niks vragen dat wel.
Tja wat is niks mogen/kunnen? Ik heb 3 weken lang mijn dochter niet optimaal kunnen verzorgen. Mijn man was twee weken thuis aan het werk om onze dochter te kunnen verzorgen. Wondpijn viel allemaal mee. Na een dag was het ergste achter de rug. Merkte meteen dat de zenuw meer ruimte kreeg. Ik heb wel te weinig rust genomen dus de zwelling van mijn hand en litteken is pas na 3 maanden echt goed geslonken. Zou overdag geen brace aanraden.. alleen snachts. En overdag gewoon je hand normaal gebruiken. Maar ik zeg: overleg het morgen met de arts eens de mogelijkheden?
Operatie is niet fijn maar je knapt redelijk snel weer op. Echt pijn heb ik niet gehad. Ik was 20 bij mijn rechterhand en 22 bij mijn linkerhand. Was een van de jongste die de chirurg gezien had. Hier in de fam is het een kwaal tante had het mijn moeder oma ik mijn zusje. Mijn vader operatie is misschien niet fijn maar scheelt vaak zeker wel iets. Het is een pees die te nou is in je pols.
vorige keer heb ik onderzoeken gehad met schokjes en daar kwam uit niet echt tunnel syndroom maar had wel alle verdere klachten ervan morgen weer het onderzoek met schokjes en kijken wat er dan gezegd wordt en anders verder laten onderzoeken want misschien komt het wel door de val van jaar geleden. weet niet of dat kan