Graag hoor ik de ervaringen van mensen die op camping Le Parc du Val de Loire hebben gestaan. Ik ben nu al echt een week of 2 elke avond aan het rondneuzen op internet om een leuke camping te vinden voor ons en onze dochter van ruim 2. Tegen die tijd is ze bijna 3 en het lijkt ons leuk als ze wat met andere kindjes kan spelen. Ze is gek op andere kinderen en kan zich slecht alleen vermaken. We houden van een wat luxere camping, met goede faciliteiten en ruime plaatsen. Er moet in de omgeving ook nog wat te zien en te beleven zijn. Daarnaast willen we niet verder rijden dan 8 uur. Hahaha wat een eisen he! Maar goed, het is nog niet zo gemakkelijk om een camping te vinden die hieraan voldoet. Op ZOOVER lees ik de recensies van verschillende campings en net als ik denk een leuke camping te hebben gevonden, halen de recensies hem weer onderuit Maar graag hoor ik jullie ervaringen met deze camping, alvast enorm bedankt!
Hier een ervaring van een gast van afgelopen zomerseizoen (juni). We hadden een stacaravan helemaal achteraan op het park. Nette schone stacaravan, echter toch wat krapjes (maar misschien ligt dat aan ons). Wij waren er met 2 kids van toen bijna 5 en bijna 2. De springkussens vonden ze leuk, alleen troffen wij het niet toen het geregend had, want een van de springkussens was lek en stond dus vol water.... werd niets aan gedaan. Trampolines waren ok. Zwembad ook, alleen troffen wij niet zulk mooi weer dat we iedere dag konden zwemmen en dan is het met een onverwarmd buitenbad toch koud. Restaurant op park niet uitgeprobeerd, gewoon zelf gekookt. In omgeving veel mooie kastelen bezocht... Prima vakantie, maar niet om 2x naar zelfde adres te gaan.
Bedankt voor je reactie! we willen zelf ook in juni die kant op, maar het weer is dan inderdaad nog niet optimaal waarschijnlijk. Wij willen (als we naar deze camping gaan) een Premium cottage. Lijkt dat daar redelijk wat ruimte omheen zit.