Ik zoek hotel wat dus perfect zal zijn voor kind 1.5 jaar. Geen bergen, animatie, bedje, glijbanen maar niet te groot aquapark. All incl erg goed eten etc Groen en aan de zee Ook iets war handig is met babyphone en dat soort dingen. Miss iets van type met de tuin of aan de zwembad gelegen kamers etc. Miss iets van bungallo ( gaan met 6-8 mensen)..
Wij zaten afgelopen zomer in Can garden beach, Side. Was super. Ons mannetje was toen 15 maanden. Super schone kamers, mooi huisje (geen appartement) aan het zwembad. Waardoor je met de babyfoon zou kunnen gaan zonnen als je wil. Eten was heerlijk. Wel een glijbaantje maar geen waterpark of zo en veel animatie. Perfect voor die leeftijd dus. Ligt in een hele mooie tuin met prachtige bloemen en bomen, En het park uit stond je aan zee. Aanrader vonden wij.
Wow bodrum resort. Ben ik afgelopen september geweest! Heb weinig gezien ik heb in het ziekenhuis gelegen, maar de kleine heeft een top vakantie gehad
Turquiose in Side, en dan de villa. Zwembad voor de deur en eigen zitjes, dus als het kind slaapt ben je dichtbij en dus goed bereik met babyfoon.
Hotel Voyage Torba Private. Erg duur, maar ook erg luxe. Kamers aan het zwembad. Je kan gewoon met babyfoon bij het zwembad liggen omdat het echt voor je kamer is. Ze bezorgen ook gratis het eten op je kamer of terras als de kleine bijvoorbeeld ligt te slapen.
Daar sluit ik muj bij aan of het gewone gedeelte wij gingen iedere avond in ander restaurant eten was heerlijk