Ervaringen met Chicco goedenacht projector

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Marvb, 29 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben benieuwd of jullie goede of minder goede ervaringen hebben met de projector? Ik zit er nu al ruim 2 maanden over te denken om hem te kopen maar toch blijf ik twijfelen... Je kunt natuurlijk van 30 euro ook leuk speelgoed ofzo kopen:cool:...

Ik ben toch een beetje bang dat het een miskoop wordt en dat vind ik dan zonde van het geld. Ik hoop dat mijn mannetje er rustig van zal worden en daardoor s avonds wat rustiger in zal slapen.

Voor wie er ervaring mee heeft... heeft het duidelijk effect bij je kindje? Slaapt hij/zij inderdaad rustiger/makkelijker in? Of is er geen duidelijk verschil?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

2. Piekelotje

Piekelotje Actief lid

6 jan 2012
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij heb ik dat ding, dat is die bol die sterretjes op het plafond projecteerd? Ik gebruik hem al sinds de geboorte en volgens mij slaapt hij met dat muziekje zeker sneller in. Vind de muziek ook rust gevender dan zo'n tingel ding;)

3. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Wij hebben hem toen gehad van mijn moeder.
    En gebruiken hem nog steeds 2x per dag, het hoort ook bij het slaapritueeltje eigenlijk.
    Weet nog dat de kraamzorg het ook een leuk ding vond.

Ik heb het ook over die lichtbol idd.

4. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    En merken jullie dan ook verschil als hij/zij ergens anders slaapt?! Dus zonder de bol? (want die bedoel ik inderdaad!!)

5. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Hier geen succes! Twee keer heeft ze ernaar gekeken en daarna wilde ze niet meer slapen. Uiteindelijk zonder lamp naar bed gebracht en sliep ze prima.
    Heel soms gebruik ik hem nog wel eens midden in de nacht, als ze ineens besluit wakker te worden en niet meer te willen slapen;) dan ligt ze er wel ff naar te kijken.

6. Summer2012

Summer2012 Bekend lid

11 jul 2012
    652
    2
    18
    Ik weet niet of het werkt, maar zag hem laatst bij de wibra voor €10, volgens mij. Voor dat geld zou je het erop kunnen wagen.

7. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Hier gaat het ding zelfs mee naar het KDV, hoewel hij inmiddels ook zonder dat ding kan slapen. Maar ik vind het ideaal. Ben hem gaan gebruiken toen hij een maand of 6 was, omdat ik toen hij jonger was dacht dat hij er wel eens onrustiger door kon worden.

Muziekje is erg rustgevend, heeft op het KDV ook wel eens andere kindjes geholpen rustig te krijgen. Ook ideaal omdat het muziekje (lamp gaat eerder uti) wat langer duurt dan de meeste muziekjes, minuutje of 12.

8. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh, dat is wel heel goedkoop vergeleken met in de andere winkels... zal eens kijken morgen of hij er hier ook is:)! Thanks voor de tip!

Zo te horen kan het dus wel goed werken, als het zelfs naar het KDV mee gaat!! Ik denk als het hier zou werken dat ik het dan ook overal mee naar toe zou nemen voor uhm......

als ze hem niet in de Wibra hebben dan blijf ik toch een beetje twijfelen:cool: Want als het inderdaad wel zou werken... zou dat hier wel erg fijn zijn ipv avondje heen en weer blijven lopen wat toch wel 9 van de 10 keer het geval is hier...:)

Ik neig nu dan toch meer om hem wel te kopen...

Bedankt in elk geval voor jullie reactie.

9. iss7

iss7 Lid

8 mei 2012
    49
    0
    0
    Winkelmedewerkster parttime
    Wij hebben 'm ook! Ze vind het super... Als ze in bed ligt kijkt ze naar het plafon... Uit logeren, hij gaat altijd mee!!

10. 19831

19831 Actief lid

16 mrt 2012
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook super, gaat ook overal mee naar toe

11. Behappy

Behappy Niet meer actief

Hoelang speelt het muziekje af weet iemand dat ?

12. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ongeveer 12 min. Las ik eerder hier... En licht gaat eerder uit.

Ga t morgen kopen:) Ben benieuwd want laatste avonden is t weer lastig met in slapen!

Hoop dat ik hem bij de wibra kan score.. Anders babypark.

13. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
  14. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Die sterren staan stil. Werkt hier ook als een tierelier, dat ding. Goeie deal bij Prenatal trouwens.

15. Porsche

Porsche Niet meer actief

Wij hebben hem ook we hebben er zelfs twee een rosé en een blauwe hahaha
    Je kunt ook eens op marktplaats kijken :)

16. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties! We hebben hem gekocht! Ik ben.benieuwd vanavond! Vanmiddag samen ermee op bed gelegen maar mama werd er volgens mij rustiger van ha ha! Maar vanavond in zijn wiegje dus dan is t vast anders:)

17. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Ben benieuwd, misschien is het hier ook wel een optie. Laat je even weten hoe het vanavond gaat?

18. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    hij is in de aanbieding op vd.nl

19. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Mijn zoontje is iig gek op dat ding.
    Speelt er ook mee als hij 's nachts eens wakker wordt...onmisbaar bij logeerpartijen!

20. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou hij slaapt hoor!! Maar niet door de project helaas... Kan dus nog niet zeggen of t werkt of niet.. Ik geef s avonds bv en hij was in slaap gevallen tijdens t drinken.. Ookp weg naar bed werd hij weer wakker maar had waarschijnlijk.niet genoeg op doordat hij in slaap viel tijdens t drinken.. Dus heb hem uiteindelijk f flesje in bed gegeven en viel die daarbij in slaap... Dit heb ik gedaan omdat mijn schoonouders morgen voor t eerst komen oppassen en ik wilde weten of dit evt een.optie was... (vind t namelijk lastig weg te gaan, zeker omdat ie zo onrustig in slaap valt... )

Maar morgenavond krijgt ie dus fles voor t naar bed gaan dus krijgt de projector een eerlijke kans! En anders die avond er na. Hou jullie op sde hoogte!

Deel Deze Pagina