Ervaringen met Chicco goedenacht projector

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Marvb, 29 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uhm... Hij werd na een half uur alweer wakker... F bij me genomen en weer in bed gelegd met de projector aan.. Hij werd onrustig en bij t sussen weer rustig maar direct weer onrustig als ik weg ging.. Dit 3x gedaan en toen hem maar uitgezet. Zijn nijntje muziekje aangezet en binnen 5 min rustig in slaap gevallen... Was gelijk stil toen de projector uit ging... Toeval? Ik weet t niet :cool:

2. adi

adi Niet meer actief

dat ding is hier in huis heilig, nog steeds. Hij doet het na 3,5 jaar nog steeds perfect, en is al 365x3,5x2-3x aan geweest.

mijn zoon werd en wordt er heerlijk rustig van, het is een heel rustgevend klassiek muziek/watergeluid/vogeltjes compositie met een sterrenhemeltje.
    hier gaat ie nog steeds elke avond aan als we klaar zijn met voorlezen, en zoontje gebruikt hem ook als zijn nachtlampje.
    (die projector is met ons op alle vakanties en logeerpartijtjes geweest. Ik hoop dat hij het niet meeneemt als ie over 20 jaar gaat samenwonen :))

3. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Vandaag bij de babyplanet gekocht, 16,95 normale prijs en ging nog 20% korting af.
    Hij vind het geweldig!

4. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi! Die van mij vond t ook mooi.. Alleen om ermee/door in slaap te vallen?? Zo zie je, elk kindje reageert weer anders!

Deel Deze Pagina