Hallo, Ik ben 5 april gestart met testen met de clearblue digital ovulatietest. Op zondag ochtend 7 april had ik een smiley, smorgens en savonet geklust. Volgende ochtend geen smiley meer. Kan het raak zijn? Wat is jullie ervaring met deze test?? Hoop zo dat het raak is dit keer!
Ik gebruik ze ook alleen na de smiley ben ik eigenlijk nog niet vergegaan met testen dus kan je niet helpen sorry
tuurlijk kan het raak zijn je heb seks gehad in je vruchtbare periode ! Heel veel succes met wachten ik weet hoe moeilijk het is...
Ik gebruik ze ook ter bevestiging. Ik gebruik gewone dipsticks en als ik denk dat die positief is, dan doe ik een digi cb. Klopt altijd En t kan zeker raak zijn Je hebt op t goede moment geklust in ieder geval!
Heb ze ook gehad... en nu met dipsticks en dag van positivie ovutest geklust en dag erna ook en tussenin me ei gehad...maar of het raak is weet ik nog niet
Zo heb ik het ook gedaan. Ik had 26 maart een smiley en wij hebben toen sex gehad rond de eisprong op 18,20,24 en 26 maart en ik mocht gister mijn eerste positieve zwangerschapstest vasthouden.