Ik heb vorige week vrijdag IUI gehad. Vorige week donderdag over de middag heb ik 5000 pregnyl gekregen. Vandaag zit ik 8 dpo en heb net getest!!! Ik weet het, heel stom, maar maandag vertrekken we op reis en zou het zo graag weten voor we vertrekken. Ik zag dus een licht streepje,.. Pregnyl?
ben bang dat het van de pregnyl is meis ....heb vorige maand een positest gehad na 10 dpo en dat was echt van de pregnyl .......ook 5000 eh ....... suc6
Mijn eerste dochter is ook via iui en precies een week later dezelfde test als jij. Misschien van de pregnyl en toevallig ook zwanger dat weet ik niet. Maar ik was dus gewoon wel zwanger. Succes!
Ik heb dikwijls getest, 7 dagen na pregnyl en was steeds omo-wit. Mijn gyn zegt dat een test ook maar allermax 7 dagen erna nog posi dan zijn. Ik vind de streep te duidelijk om 9 dagen na pregnyl te zijn. En was ook mijn eerste plasje niet,...! Ik weet het niet goed. Morgen opnieuw denk ik. X
Ik zie helemaal geen 2e streepje op je test sorry.. De pregnyl is waarschijnlijk op 8 dpo uit je lichaam vandaar dat ie ook blanco is...de pregnyl blijft max 10 dagen in je lichaam..dus denk dat dat er zeker uit is...bij veel meiden die constant testen zien dat de pregnyl er al eerder uit is...dus nog even geduld denk ik!
Ik zie duidelijk een streep, nou ja, een heel licht streepje. Vind het wat snel getest na pregnyl, kan daar nog van zijn. Hoop dat je testje snel donkerder wordt!
Wat spannend weer zeg.. Ik zie zeker een streepje. Nu maar doortesten en hopen dat tie duidelijker wordt..!! Dat zullen lange dagen worden, zolang je het niet zeker weet.. Ik duim voor je!!
Wanneer raden jullie aan om opnieuw te testen? Is morgen zinvol? Liefs (Bedankt voor jullie reacties!)
Lastig hoor, ik hoop het voor je maar ik vind 8 dagen wel vrij snel.. Als ik jou was had ik morgenochtend (met ochtendurine) weer een keer getest en dan natuurlijk snel de foto hier uploaden! hihi Succes met wachten en ik duim voor je!
elk lichaam en elke behandeling is anders.. bij mij was de ene keer pregnyl er met 8 dagen uit en een andere keer pas met 15 dagen.. dus je kan daar echt niet van op aan.. het enige om nu duidelijkheid te scheppen is dat je om de dag test.. word ie donkerder dan ben je zwanger
Maandag vertrekken we op reis en zou het zo graag weten voor we vertrekken!!! Ik denk dat ik er moet vanuit gaan dat het van de pregnyl is, want 8 dpo positief testen is niet logisch,... Tenzij het een tweeling is,..!? (Had 2 knaleitjes) Of maak je dan niet meer hcg aan? X
Ik zou morgenochtend / middag testen. Als het streepje ietsje donkerder is dan kun je van het positieve uit gaan Enne ik zie het streepje best goed hoor. Ik duim voor je.