ervaringen met crocs laarsjes

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door belize, 14 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    Kids' Crocband

dit lijkt me makkelijk aan en uit doen schoen voor school. zoontjes schoenen zijn binnen een week helemaal lelijk geworden op school. veel modder en zijn broekpijpen nat. ik dacht deze laarsjes geschikt zouden zijn voor school. ook makkelijk aan en uit doen voor zoontje denk ik.maar vallen ze smal? zoon heeft iets brede voeten. blijven deze goed en droge voeten? wie heeft er ervaring mee? is het een aanrader?
    alvast bedankt voor de berichten, tips en andere oplossingen voor een jongen die intensief buiten speelt,vaak dus ook in modder...

2. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.683
    1.860
    113
    Kun je geen gewone regenlaarzen mee geven voor het buiten spelen? En dan gewone schoenen voor binnen in de klas. De hele dag op regenlaarzen lijkt me en niet prettig (ken deze niet hoor, mij te duur voor regenlaarzen, wat dat blijven het) en mag vaak ook niet in de klas. Hier blijven regenlaarzen ook buiten de klas staan, juf vraagt er ook vaak om mee te geven bij regenachtig weer.Hier spelen ze ook lekker buiten en met regenachtig weer ook lekker met/ in plassen e.d. kind moet zich lekker kunnen uitleven/ontwikkelen is de visie van school...

3. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    nee deze zijn eerder sneeuw boots(hele lichte)dan regenlaarzen. nou, ik weet niet of je regen laarzen mee mag geven hoor?ik zal het vragen. maar ik zag geen 1 laars op school los bij de kapstok. zo deden we bij psz inderdaad. extra regen laarzen mee.

4. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ze zijn van zachte stof.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Geen ervaring met deze laarsjes. Wel met crocs schoenen. Mijn man en ik hebben sportieve schoenen van crocs en mijn man heeft nog een soort hoge sneakers en gewone schoenen (zie ze niet meer op de site, zoiets als dit: Men ) .

Maar ze zitten ontzettend fijn (zo licht!) en blijven mooi. Prettige schoenen :)

btw: heb je de reacties al gelezen bij deze laars?
    zag dit ook staan: Super laarzen voor kinderen met brede voeten
    Super leuke kinderlaarzen, vooral voor kinderen met brede voeten. Makkelijk aantrekken. Echt een aanwinst. Ben zelf oma maar ook een paar laarzen voor als mijn kleinzoon bij mij is.

6. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    oww maar ik weet niet wie deze geplaatst heeft op de website. ik zag het bij een vriendin. ze was ook tevreden, maar ze had deze net gekocht.dus wist niet hoe snel ze versleten raken. dat is alles qua ervaringen die ik heb. ik vindt de laarzen echt leuk en handig er uit zien.

7. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Mn dochter van twee heeft deze laarsjes en ze kan ze inderdaad zelf aan en uit doen. Ze zitten volgens mij ook erg lekker, want ze wil ze eigenlijk elke dag wel aan en ze kan er lekker op spelen. Eén minpuntje is dat ik met een spijkerbroek nooit zo goed weet wat ik met de broekspijpen moet doen. Ze passen er bij mn dochter niet mooi in (ze heeft wel vrij stevige beentjes), dus dan trek ik ze er maar overheen, maar dit is wel even worstelen en dit kan ze ook niet zelf. Maar ik zou ze zo weer kopen!

8. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    bedankt nana.

9. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Ik zou voor dagelijks gebruik toch op zoek gaan voor leren schoentjes/laarzen.

10. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    madeliefke; vind je dat het ongezond zou zijn? hij hft al leren schoenen. en leuke laarzen voor jongens kan ik echt niet vinden...als ik er een vind dan past het niet qua maat.baaalen...

11. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Volgens mij is leer het meest ademend en kunnen ze bij andere synthetische materialen sneller zweetvoetjes krijgen. Over nadelen ken ik zo niet. Het voordeel van leren schoenen en dan zeker met veters is dat je precies passend aan de voet kan maken. Dat lijkt me met deze laarsjes lastig.

Het lijken me heerlijke laarsjes met koud weer, maar ik twijfel echt of het handig is voor iedere dag.

12. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ja dat bedoel ik ook hoor, met de koudere dagen op school. tot nu toe niks aan de hand. maar het begint al wat kouder te worden.
    hij heeft wel leren schoenen altijd. leren laarzen zoek ik nog steeds. maar die passen hem niet zo goed steeds.(brede voeten)
    als hij bij de natte dagen zo een laars heeft, het liefst mee mag nemen naar school om daar te wisselen?ik zal kijken op school of dat nou mag.

13. Frietje

Frietje Bekend lid

30 okt 2013
    720
    0
    0
    Trying to take over the world...
    Gouda
    Een aantal kindjes bij ons hebben ze. Die vinden ze erg fijn :)

Deel Deze Pagina