2x mk en nu zo bang??!!!

Discussie in 'Miskraam' gestart door mamakaatje, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Hallo meiden,
    Na een ma en een vmk achter elkaar ben ik na 4 mnd eindelijk weer een keer normaal ongesteld geworden. Dinsdag mag ik terug naar de gyn voor controle.
    Aan de ene kant wil ik er deze maand wel weer voor gaan, maar aan de andere kant ben ik zo bang dat mocht ik zwanger zijn dat het dan weer misgaat. En ik weet niet hoe ik dat dan emotioneel zal kunnen verwerken....:(

Herkennen jullie dit en zijn jullie er wel weer gewoon voor gegaan????

Alvast bedankt voor jullie reacties!

liefs mamakaatje

2. ingel

ingel Actief lid

29 nov 2010
    445
    0
    16
    Vrouw
    Friesland
    Hallo meis,

Ik met mijn gyn afgesproken dat ik vaker op controle mag komen, dit ivm miskraam en Ascherman syndroom.
    Hebben ze de oorzaken van de miskramen onderzocht?

3. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Hoi mamakaatje...

je kent me al wel.:) Ik zit als het goed is rond mijn eisprong nu,de eerste keer weer na mijn tweede miskraam twee weken geleden.Ik wil heel graag weer zwanger worden,maar wij zijn ook erg bang.Stel dat ik weer positief test...ik zal zo blij zijn,maar zal ook echt niet weten hoe ik de dagen/weken daarna door moet komen.
    Daarom kan ik je zo goed begrijpen..maar de angst zal blijven bij ons..of we nu gelijk verder gaan of dat we een maand stoppen.
    Doe wat je hart je ingeeft.Sterkte ermee meid!!

4. lobke1409

lobke1409 Lid

3 nov 2011
    50
    0
    0
    begeleider gehandicaptenzorg
    sterkte!!!

5. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Hoi mamakaatje,

Ik heb nu 3 miskramen achter de rug in 7 maanden, en ik moet je eerlijk zeggen; de 3e is toch minder erg dan de eerste...
    Het is bijna alsof je al verwacht dat het wel weer mis zal gaan en op de een of andere manier doet het ook minder pijn dan.
    Natuurlijk zit ook ik er soms helemaal doorheen (zie weblog) maar over het algemeen gaat het wel aardig.
    Ik weet dat ik 3 miskramen overleefd heb, dus in het ergste geval overleef ik er nog wel 10 als het moet.. (god verhoede het), maar mijn kinderwens is TE groot om een kans te laten lopen.

Ik wens je heel veel sterkte en moed toe om er gewoon voor te blijven gaan en ik hoop dat je snel een mooie plakbaby hebt!

Liefs Betty Barclay

6. Samvs86

Samvs86 Actief lid

19 sep 2011
    430
    0
    0
    Ik begrijp echt wat je bedoelt. Ik heb ook net de 2e miskraam achter de rug. Heb ontzettend het gevoel dat ik iets `mankeer`. Wij gaan nu de mallemolen in, maar willen eigenlijk ook geen tijd verliezen en gaan wel proberen om zwanger te raken als mijn cyclus weer op orde is. Maar ben ontzettend bang. Op de een of andere manier ga ik er al vanuit dat het de 3e x ook weer mis zal gaan. Zo bang ben ik eigenlijk...

Deel Deze Pagina