hoi, 2,5 week geleden ben ik gecurreteerd na ma van 13 wk. vandaag nog een positieve zw test... ik heb gehoord dat er pas een eitje vrijkomt als je negatieve test hebt en wil zoooo graag zwanger worden snel.. dus ook zo snel weer normaal menstrueren.. hoe lang duurde het bij jullie voordat test neg was en hoe lang vervolgens voor menstruatie?
Hoi, Zelf ben ik ook gecurreteerd, hartje gestopt bij 9 weken en bij twaalf weken erachter gekomen. Ik heb tot enkele dagen voor mijn menstruatie nog HCG 2,1 in mijn bloed zitten. ( deed bloedtesten in het ziekenhuis ) en precies 8 weken na curretage ongesteld geworden. Voor een eisprong moet je HCG onder de 7 of 5 HCG zitten. Kan heel lang duren dus, maar er zijn ook meiden op de forum die netjes weer volgens hen cyclus weer ongesteld worden. Hoe langer zwanger geweest, kan het ook langer duren voor het helemaal eruit is. GR Sam
Ik ben drie keer gecurreteerd. De eerste keer was mijn test na 4 weken negatief (bij 7 weken ongesteld), de tweede keer na 5,5 weken negatief (bij 6 weken ongesteld en geen eisprong gehad). Vorige week zat ik 4 weken na mijn laatste curretage en was mijn bloedtest nog positief. Ik heb het idee dat mijn cyclus nu weer op gang aan het komen is en dat ik ongeveer bij 8 weken weer ongesteld word.
Hoi Bunchy. Ik heb bij 9w en 3 dagen te horen gekregen dat hartje niet meer klopte en bij 12 weken spontaan MK gehad. (juli 2009) Men vertelde mij toen dat het HCG hormoon net zolang nog in je lichaam blijft als dat je zwanger was. Ik heb geen zwangerschapstest gedaan, maar ben wel na 34 dagen na MK ongi geworden. Na MK 3 weken gevloeid, 2 weken niks en toen ongi. Dat was vorige week ma, nu nog steeds bruinverlies. Net verloskundige gebeld, wij willen nl ook graag voor zwangerschap gaan klussen, zij vertelde net dat een MK een minibevalling is geweest en dat het kan zijn dat je lichaam 2 a 3 maanden nodig heeft om weer "normaal" te functioneren. Ik ben er kapot van nu even want ik dacht na het weekend eisprong zou hebben. Ik vind het soms allemaal lang duren, we willen zoo graag..ik mijn vriend heeft er alle rust in. Dindags 1 sept krijgen we sleutel nieuw huis en dan hoop ik mijn gedachten te verzetten op het huis enzo. Meid sterkte en veel geluk, groetjes Lilly11
HIer een curretage gehad met 12 weken Na 2 en halve week had ik eindelijk een negatieve test Wat duurt het lang als je daar op zit te wachten dan he ZOals je leest duurt het bij iedereen anders tot de test weer negatief is en het hcg uit je lijf is Mijn gyn zie geloof ik tegen mij dat na ongeveeer 6 weken bij iedereen wel zo goed als het hcg weg moet zijn Dus ga daar van uit, dan kn het altijd meevallen! Heel veel sterkte, en ik hoop dat je heel snel weer zwanger mag zijn!
Ik kreeg een mk na ongeveer 14 weken. Het kindje heeft tot een paar dagen daarvoor nog geleefd. Middels die medicijnen die je in je andere topic opnoemt is het opgewekt in het ziekenhuis. Ik ben daarna nog gecurreteerd omdat de placenta ed niet meekwam. Maar daarna was ik ook helemaal schoon en na 6 weken netjes ongesteld. Oja, wat betreft die medicijnen: in het zkh vertelde ze mij toen dat het 12 tot 24 uur kon duren voordat het kindje zou komen. Maar na 4 uur was het er al uit. Het kan dus even duren voordat de resten die jij nog hebt eruitkomen. Ze zeiden ook tegen mij: als het heel erg pijn gaat doen en je trekt het bijna niet meer, dan is het einde in zicht.