hallo, hoe voelt een eisprong,en hoe lang voel je dat? want ik zou gisteren me eisprong hebben,en volgens mij had ik dat ook,maar ik heb dus vanaf gisteren een vol gevoel onder in me buik en steken,, is dat de eisprong en is het normaal dat ik het gisteren en vandaag heb? liefs lafje
hey ik zou niet weten hoe je je eisprong voelt. ik weet alleen dat wanneer mijn eisprong er aan komt, is dat ik dan meer afscheiding heb, en daar kan ik aan zien dat ik bijna mijn eisprong heb. sommige mensen voelen het wel als ze eeneisprong hebben, dan hbben ze van die pijnscheuten aan 1 kant en op da plaats vwaar de eierstokken zitten, ik heb hier nog nooit last van gehad. hoop dat je hier wat aan hebt, en anders ff googlen en andere forums bekijken xxx ikkuh
ik heb tot mijn ei springt (vanaf een paar dagen eerder) steken links of rechts en als mijn ei springt heel erg veel pijnlijke steken, tenminste de laatste keer. Ook had ik die dagen meer witte afscheiding dan normaal. Nu is dat allemaal weg en is mijn ei dus gesprongen (heb het kunnen checken met ovulatietesten)
dankjewel voor jullie snelle reactie, ik vind het zo raar,ik voel de eisprong normaal niet zo hevig,,ik gewoon echt steken en een raar gevoel onder in me buik,, ik heb al een dochter van 4,maar kan me dit niet meer herinneren
De meeste mensen voelen de eisprong ook niet... Ik heb wel 't gevoel dat ik het voel. Bij mij voelt het als een felle steek, net zoals ongesteldheidskramp, maar dan heel even maar. Groetjes Niki
ik heb nooit last van die steken.. ik heb er ook nog nooi op gelet, aar ik denk dat ik dat dan wel zou voelen..ik kan het alleen maar aan mijn afscheiding merken, maar ik zou dan ook niet weten wanneer ik mijn eisprong heb, zal wel een paar dagen later zijn. gister nog ff geklust dus nu maar hopen dat het raak zal zijn, aan mijn banner te zien , zou het evt raak kunnen zijn. we hopen maar.. xxx
ik had normaal ook niet zo'n erge steken,,maja ik zie het wel ik zal voor je duimen wanneer kun jij testen dan?
ik heb eigenlijk altijd wel een regelmatige cyclus, maar van deze weet ik het niet zeker, heb 21 januari een miskraam gehad, ben naar vk geweest een paar dagen later en een inwendige echo gehad, en mijn bm was al helemaal schoon en zlefs al een bm slijmvlies te zien, dus het was een `complete` miskraam.( en een hele vroege mk) we hoefde ook niet te wachten op mijn volgende ms en gaan er nu dus gewoon weer voor. had eergister en gister veel afscheiding dus gister ff geklust hahaha ik denk dat ik dan 21 febr kan testen of hetzo is of niet..hopen natuurlijk wel wanneer zou jij kunnen testen? xxx
@Ikkuh ik zou nog maar even doorgaan met klussen als ik jou was, ben er sinds dit weekend achter dat ik mijn ei niet op de 14e dag heb maar dat hij springt op de 16e/17e dag. Heb afgelopen maanden geklust tot en met de 14e dag, mooi dom.. dankzij die ovulatietesten heb ik nu wel een beter beeld van mijn cyclus/ei.. Ik zou me niet blind staren op de cyclus banners, het is wel een leidraad maar ieder lichaam is weer anders natuurlijk. Succes meid!
hey muppet, ga me idd ook niet blindstaren op de banners, weet wel dat ik die niet kan vertrouwen, ik voel het wel aan mijn eigen lichaam. met de vorige zwangerschap(wat helaas dus mis is gegaan) hadden we maar 2 dagen geklust en dat waren de 2 dagen dat ik veel afscheiding heb gehad, en toen was het raak, maar niet goed afgelopen helaas. die banners zijn wel leuk om te zien, maar ze kloppen bij mij wel. morgenavond weer klussen haha
oke dan! haha balen dat het toen mis is gegaan. knap dat jullie er meteen weer voor gaan hoor! Heel veel succes!
hey muppet zag dat jullie aan pendele doen. wa houd dat precies in? heb ik nooit ven gehoord. hebben jullie ook al een kindje? xxx
hey muppet, zou je mischien ook voor mij willen pendelen? er hebben al 3 dames voor me gependelt,en ik wil kijken of het een beetje overeen komt ik had je gisteren al een bericht gestuurt met me gegevens.. alvast bedankt liefs lafje
Volgens mij had ik gisteren mijn eisprong al. Ik heb nogal een onregelmatige cyclus dus zou best kunnen. Heb sinds zaterdag meer afscheiding en gisteren had ik hele lage zeurende menstruatiepijn. Dat had ik de vorige cyclussen ook zo en tadaaa... 2 weken later werd ik telkens ongesteld. Het zijn bij mij niet echt steken en voel het ook niet specifiek aan één kant. Heel soms een steekje rechts of links, maar meer niet. Gisteren had ik een uurtje last van die zeurende pijn in mijn onderbuik en toen ik in de auto zat kreeg ik een steek linksonder. Gisterenavond nog een beetje een weeïg gevoel gehad en nu ook nog een heel klein beetje. Wat wel raar is, is dat ik nog steeds draderige afscheiding heb. Ik weet het dus ook niet heel erg zeker of het wel mijn eisprong was. Wij klussen toch niet gericht, dus daarvoor maak het niet uit. We doen het gewoon wanneer we zin hebben. Toch is het wel handig om te weten, zodat ik ongeveer weet wanneer ik ongi moet worden. Vooral met die onregelmatige cyclussen van mij