Ervaringen met de "Alecto dect babyfoon DBX-87"

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door xSimone, 28 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xSimone

xSimone Niet meer actief

#1 xSimone, 28 mrt 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 mrt 2014
    Hallo meiden,

Ik krijg net een folder van de kruidvat door de deur en daar staat een babyfoon in zoals de titel al zegt de "alecto dect babyfoon DBX-87" van €59,99 nu voor maar €29,99. Nou wilde ik vragen heeft iemand ervaringen met deze babyfoon? Zoja wat zijn je ervaringen? Wel of geen aanrader en waarom?

Hoop op snelle reacties (alleen deze week geldig).

Liefs xSimone

2. xSimone

xSimone Niet meer actief

Upp....
    Niemand? ?

3. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Ik heb alleen ervaring met de Dbx 88 en de Dbx 89
    Beide heel erg fijn. Dus ik denk dat dit een iets simpelere versie is maar net zo goed. Zie idd dat deze geen mogelijkheid heeft tot afspelen van muziek, dat is voor ons een pre, maar als je dat niet belangrijk vind dan denk ik dat je hier een prima koop aan hebt.

4. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Is gewoon een simpele babyfoon, die doet waar hij voor gemaakt is, namelijk geluid van het ene deel doorgeven aan het andere. Ben er tevreden over, maar als je meer wilt dan zit je met deze verkeerd.

5. xSimone

xSimone Niet meer actief

Oke super dan wordt dit hem waarschijnlijk. Dank jullie wel.

6. Vogelmeisje

Vogelmeisje Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.036
    303
    83
    ik zag 'm ook en met je kruidvat voordeelpas krijg je nog 2.50 extra korting! Mits je baby hebt aangevinkt in de aanbiedingen die je wilt krijgen.
    Ik koop 'm ook voor onze 2e spruit op komst. Heb al een DBX 85 en erg tevreden. Voor mij hoeft een babyfoon ook alleen maar te doen wat ie moet doen en hoef geen extra opties dus dan is dit een mooie!

7. Wiety

Wiety Lid

19 aug 2011
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zag m ook in de folder. Op de valreep even gekeken of ik m wilde bestellen op de kruidvatsite.
    We hebben voor ons eerste kindje de 88. Die heeft een eco-modus en deze van de kruidvat niet.
    Dat houdt in dat de 87 de hele nacht aan staat en dus hoor je de hele nacht een ruis. De 88 slaat pas aan als er geluid wordt opgepikt in de babykamer. Hierdoor gaat de batterij echt heel lang mee en heb ik een veel rustigere nacht. Van alsmaar ruis zou ik namelijk wakker liggen.
    Verder zag ik dat de 87 geen temperatuur meet in de babykamer. Dit doet de 88 wel en hier hecht ik ook vrij veel waarde aan.
    Wij gaan dus wachten op een aanbieding van de 88. We hebben gelukkig nog een maand of 5.
    Succes met je keuze!

Groetjes Wiety

8. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ik heb hem wel gekocht, even met vl uitgeprobeerd, lijkt me goed te bevallen.

Deel Deze Pagina