Mijn buikomtrek (gemeten over mn navel) is nu savonds:95 cm Smorgens is het meestal minder. Ben nu 19 weken zwanger Edit moderator: Verplaatst naar zwangerschap. Graag goed opletten waar je een topic start.
Haha, toevallig heb ik gisteren ook gemeten. Bij mij ook 95 centimeter, en ben 12 weken zwanger. Maar ja, het hangt natuurlijk ook eeeeerrruug af van je bouw he, ik weeg 68 kilo en ik kan me voorstellen dat als ik wat lichter zou zijn geweest, dat mijn buikomtrek dan ook minder was!
Mijn buik is al veel dikker.. maar dat was ie voor zwangerschap ook al.. Omtrek van een buik zegt mij dus helemaal niks..
Ok ik moet het misschien anders vragen inderdaad. Wat was je buikomtrek voor je zwanger werd en wat is hij nu en hoeveel weken zwanger ben je? De mijne was eerst 72 cm en nu 95 cm en ben 19 weken zwanger.
Begon met 90 cm, en ben nu met 34 weken op 105 cm. En meet bij mijn onderbuik zeg maar, niet over mijn navel!
mijn buik is nu 123 cm bij 34 weken voorheen was ie rond de 90 geloof ik. Bij mijn eerste zoon was ie bij 38 weken 145! cm ik was toen veel zwaarder en hield heel veel vocht vast..
het ligt ook aan de verhoudingen he iemand van 183 cm zoals mij heeft een grotere omtrek als iemand van 160 cm..
...29 weken zwanger en 116 cm ...hiervoor ? was altijd slank...1,73 bij 64kg..daar is nu niet zoveel van over.... ...maar komt vast wel weer goed als de kleine er is straks...bij mijn 1ste had ik ook een enorme buik!
Mijn buikomtrek was voor mijn zwangerschap ongeveer 75 cm op navelhoogte, met 9 weken en 3 dagen 79 cm en vandaag met 13 weken en 6 dagen 84 cm