Ervaringen met de Angelsounds..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ikke1984, 16 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carolina

carolina Actief lid

20 nov 2008
    207
    0
    0
    clientbegeleider gehandicaptenzorg
    bergen op zoom
    ik hoorde het hartje rond week 14

2. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16
    Had de AngelSounds al met 7 weken in huis en hoorde natuurlijk telkens niks. Tot de eerste dag van week 10. Toen hoorde ik heel duidelijk (in de verte, heel laag en met een andere koptelefoon), het hartje. Nu hoor ik hem regelmatig (12 weken), maar ook niet altijd hoor. Zeker niet als ik haast heb en het hartje 'even' wil horen. Niet panieken is dan best moeilijk. Toch stelt me het elke keer gerust als ik het hartje hoor. Ben nu veel minder onzeker over mijn hele zwangerschap en of het allemaal wel goed gaat.

Vind het nu ook niet meer zo verslavend. Dat gedoe met die olie enzo vind ik eigenlijk helemaal niet zo heel leuk. Luister nu 1 tot 2 keer per week. Net hoe ik me voel.

3. Liesbeth79

Liesbeth79 Bekend lid

18 mei 2007
    575
    1
    18
    Vrouw
    Gelderland
    ik had 'm vanaf 14 weken en kon 'm direct horen. Maar was eerst wel even zoeken. Nu luister ik zo'n beetje om de dag of twee dagen. Ben er heel tevreden over!

4. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Ik had de AS gekocht toen ik ongeveer 14 wk was. Maar behalve veel ruis hoorde ik niks wat op een hartje leek. Mijn eigen hartslag kon ik wel vinden. Ik heb van alles geprobeerd: andere headset, olie ipv de meegeleverde gel, luisteren met volle blaas etc maar niks hielp!

Toen ik weer op controle moest bij de VK, heb ik de AS meegenomen. Ook zij kon het hartje er niet mee vinden terwijl met hun eigen doptone het duidelijk hoorbaar was (maar ja, die dan ook 500,- ipv 40,- ;) )
    Mijn VK zei dat mijn AS stuk was en dat zoveel ruis niet normaal was. Nou weet ik niet waar ik de bon heb, dus ruilen lukt niet... Beetje dom van me! :oops: Ik hoop dat ik het hartje over een paar weken wel kan vinden zodat ik er toch nog iets aan heb (aangezien ik mijn eigen hartslag wel kan vinden). Ik heb het gister nog geprobeerd maar niks gevonden, word op dit moment een beetje chagi van die AS! :D

5. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Ik heb de AS vanaf dat ik 14 weken was en heb nog elke keer het hartje gehoord.
    Ik heb wel de duurdere versie van 99,- gekocht bij Kijkshop.
    Alleen het stomme is....nu al 2x achter elkaar dat de VK met hun eigen doppler het hartje niet kon vinden en ikzelf met de AS dus wel.

Hier dus alleen maar positieve ervaringen met de Angelsound :thumup:

6. xnancex1

xnancex1 Actief lid

20 okt 2008
    237
    0
    0
    ik heb ook die AS (100 euro) bij de kijkshop vanmiddag gekocht. maar kon net nog geen hartslagje vinden. straks nog maar eens proberen! :D

7. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Mijn verloskundige was trouwens aangenaam verbaasd dat ik met dat apparaatje van 45 euro telkens direct de hartslag te pakken heb.. Haar doptone kost honderden euro's en geeft echt geen veel beter geluid :)

8. Eline078

Eline078 Bekend lid

15 dec 2008
    571
    3
    0
    Zwijndrecht
    Ik heb hem ook liggen en ik moet zeggen dat het wel het geld waard is geweest. Ben hem rond een week of 12 gaan gebruiken duurde even voor ik zijn hartslag kon vinden aangezien de mijne nogal dominant was. Heb het vaak gebruikt als ik last had van krampen en zekerheid wou hebben over of de beeb wel ok was. Werkt echt super maar je moet niet al te stresserig zijn. Als je hem ff niet kan vinden probeer het dan een uurtje later nog eens kan zijn dat hij er niet goed voor ligt.

Nu ik hem dagelijks voel heb ik de behoefte niet meer zo. Wel is het gewoon grappig om naar die zwemgeluiden te luisteren. Vooral nu hij flink trapt hoor je vanalles daarbinnen.

Zou het echt aanraden voor iedere zwangere maar let wel op dat je het niet als medisch middel gaat gebruiken. Sommige horen de hartslag vanaf week of 10 ik dus met 12 weken en het kost echt even moeite om hem te vinden.

9. Femya

Femya Niet meer actief

Ik heb de angelsound van de kijkshop, 45 euro geloof ik, gekocht toen ik 11 weken was. Ik heb diezelfde dag geluisterd, maar kon alleen mijn eigen hartslag horen, 4 dagen later weer geprobeerd, nog steeds niet. En eergisteren (12+3) weer geprobeerd, maar ik kan nog steeds niets vinden. Ik moet zeggen dat ik ook niet heel lang blijf proberen, maximaal 10 minuten ofzo. Ik denk dat ik dit weekend weer eens wat ga proberen.

Maar ik maak me ook absoluut geen zorgen, ons hummeltje is nog zo klein, hij/zij kan overal verstopt liggen.

En ik vind het ook een gedoe hoor met die olie. Maar ik hoop wel binnenkort te kunnen luisteren, lijkt me erg leuk om te horen!

10. Femya

Femya Niet meer actief

Ja vandaag voor het eerst het hartje gehoord met de angelsound, morgen ben ik 13 weken. Erg leuk om te horen :D

11. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Gisteren ontvangen, gisteravond even rustig voor gaan liggen en na even zoeken gevonden - zo gaaf! Het klonk als een locomotiefje, super leuk en veel sneller dan mijn eigen hartslag :D

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik denk dat ik er geen een koop. Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik enorm in de stress schiet als ik niks hoor, en dat kan niet de bedoeling zijn.
    Ik ben nu al zo stresserig soms. Ik wacht de eerste echo wel af, en de afspraken bij de vk. Beter voor mijn bloeddruk en voor de beeb.

Deel Deze Pagina