Kan iemand even helpen met rekenen please?

Discussion in 'Zwangerschap en werk' started by Nicky1973, Apr 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    3,038
    1
    0
    Hai,
    ik vind die rekentools maar vaag op internet, ik kom uit op start verlof 9 juli. Ik ben uitgerekend op 5 augustus, wil tot vier weken voor de bevalling door blijven werken, klopt 9 juli dan?
    Alvast bedankt voor de reacties.

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,555
    528
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ja dat klopt... wat vind je er dan vaag aan? (Vier weken is niet hetzelfde als een maand qua termijn ;))

3. Bibi82

Bibi82 Bekend lid

Mar 30, 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanaf 5 aug reken je toch exact 4 weken terug? Ik kom dan uit op vrijdag 8 juli. Dus wat jij hebt berekend klopt aardig lijkt me ;)

4. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    3,038
    1
    0
    Ik vind de rekentools op internet gewoon vaag, ze zijn onoverzichtelijk, niet gebruiksvriendelijk, of ligt dat aan mij?
    Krijg ik dan nog een verlofdatum van het uwv uiteindelijk?
    Bedankt voor de reacties dames:D

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,555
    528
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Uhm in principe krijg je een brief van je werkgever waarin wordt aangegeven wat de ingangsdatum van je verlof is. Jij moet aangeven wanneer je met verlof wil gaan, je wg meldt dat aan UWV ivm de WAZO-uitkering. Tenzij je vantevoren in de WW oid zou raken dn krijg je uiteraard wel bericht van UWV

Ik heb gewoon even gegoogeld op zwangerschapsverlof berekenen.... en ik vond m vrij duidelijk hoor. Je geeft aan wat je uitgerekende datum is en wanneer je met verlof wilt gaan... klik berekenen et voilá

6. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    3,038
    1
    0
    Bedankt voor de info!
    Nu lekker aftellen tot verlof..:)

Share This Page