Hihi ik kom even een grappig filmpje van ons kleintje met jullie delen luca loves hardwithstyle - YouTube. Hebben jullie ook van die leuke filmpjes van je kinderen?
Hij heeft een gevoel voor ritme! lief!! (wel kijk ik heel angstig naar de gordel die hij om heeft, als je een ongeluk krijgt, schiet hij zo uit de stoel... !!!)
Ik weet er alles van, maar ik krijg hem met geen mogelijkheid terug in de gordel, ik stop dan , om hem opnieuw vast te maken, maar dan heeft hij binnen no time zijn armpjes er weer uitgewurmd helaas
En ik ben dat aan t filmen en moest zoooo mn lach in houden omdat anders de camera alle kanten op schiet ahahaha Ondertussen rolde de tranen over mn wangen van plezier
heerlijk is dat he! wij hebben ook van dat soort filmpjes! En nu heel veel filmpjes van het lopen! zo mooi!
En deze ook nog ff delen VID_20120401_182505.mp4 - YouTube Kzie er daar niet uit hoor was ziek en kwam net mn bed uit En mn man probeert nog even grappig te doen op t einde Inmiddels doet hij dit ook op het liedje klap eens in de handjes..
wat lief!!!! hoe oud is hij nu? leuk he dat klappen. was hier ook even een fase. Nu vindt ie het wel prima geloof ik en laat hij mama lekker klappen haha enne je ziet er prima uit hoor!
Milan is fan van Dirk Scheele (hier was hij 1,5 jaar) https://www.facebook.com/#!/photo.php?v=324669397550927 Moet er ook nog ergens 1 hebben dat hij zogenaamd mondharmonica speelt met Dirk Scheele, maar die kan ik zo snel ff niet vinden.