Hallo dames, Graag advies om het volgende. Wij wilden graag een bugaboo kopen, maar twijfelen nu ivm de behoorlijke aanschafprijs. Ik vind het een behoorlijk smak geld. Welke kinderwagen kunnen jullie mij nog meer aanraden? en heeft een van jullie ervaring met de Quinny Buzz? Alvast bedankt! Leila
Wij vonden de Bugaboo ook erg mooi en handig, maar zeker ook veel te duur. Wij zijn nu voor de Mutsy Slider geweest. Net een graadje minder prijzig, maar toch een hele mooie, stevige en stylisch kinderwagen! Hij vouwt ook heel klein en gemakkelijk op en wij zijn in ieder geval helemaal verkocht Met quinny heb ik geen ervaring.
hier de quinny speedi gekocht, omdat we dat een fijne wagen vonden. vriendin van mij heeft de buzz en dat is ook een zalige wagen allees niet om met de hond in het bos te kunnen lopen succes in je keuze
Ik heb de bugaboo en vind hem het geld dubbel en dwars waard. En als je hem ooit weer verkoop dat krijg je er nog een leuke bedrag voor terug ook.
Dat is waar, ze leveren nog best wat geld op op marktplaats. Ik snap wel dat je hem te duur vindt. Ik heb hem van mijn vader en mijn moeder gekregen (gescheiden). Maar het is inderdaad een ontzettende fijne wagen! Ik ben er heel blij mee en gebruik hem echt onwijs vaak.
ik heb een buzz en vind dat een hele fijne wagen. Klapt heel makkelijk in, en nog véél makkelijker uit. In het bos, of op het strand kun je tegenwoordig wel, want ze hebben nieuwe voorbanden aan de voorkant (los te verkrijgen natuurlijk) Ik vond de bugaboo te laag voor mijn lengte (bijna 1,90) Nadeel van de buzz, ienieminie boodschappenmandje... maar je kunt er wel zo'n gehaalt netje aanhangen, gaat ook prima.
Ik vond de bugaboo ook duur, heb verschillende wagens vergeleken en kwam toch steeds weer bij de bugaboo uit. Mijn vriend is er ook helemaal weg van dus ja, toch maar voor de bugaboo gegaan. Mijn schoonzusje heeft de mutsy slider idd, moet zeggen dat dat ook een mooie strakke wagen is!
Wij wilden eerst voor de Joolz gaan maar omdat ze in 2 winkels niet positief over de onderstellen waren hebben wij voor de Bugaboo gekozen. Wij zaten ongeveer 2 weken geleden een keer te neuzen op marktplaats en kwamen hier een hele nieuwe bugaboo met accesiores tegen precies de kleur die wij wilden. Uiteindelijk is ons bod geaccepteerd en hebben we vorige week de kinderwagen opgehaald helemaal prima waar we erg blij mee zijn en voor een mooie prijs!
Afgelopen vrijdag een Quinny Speedi SX gekocht. 3 in 1 (reiswieg, buggy en maxicose). Hij rijdt super soepel, voorwiel draait 360 graden mee en is hartstikke stabiel.
Ik heb de bugaboo en ik zou er zo het dubbele voor betalen. Een echte droomwagen, rijd zo makkelijk, draait zo goed. Echt zijn geld waard hoor!
Klopt het dat de Mutsy Slider ideaal is voor het bos omdat je de duwstang kan omdraaien zodat de grote wielen voor komen? En ze zeiden in de winkel dat het ook erg fijn is dat je naar je kindje kan kijken als hij/zij uit de bak is gegoeid, iemand daar ervaring mee? We vonden de Mutsy 4-rider mooier qua bekleding en er zit een mooie mand onderin voor de boodschappen, maar daarvan kun je de duwstang niet draaien. Ik ben de bang dat ik er spijt van krijg omdat het in het bos niet loopt met die zwenkwieltjes voor... Iemand ervaring?
Wij hebben de Musty 4Rider en je kunt het zitje zowel naar voren als naar je toe plaatsen op het onderstel. Dus dat staat los van de duwstang en is meer de plaatsing van het zitje tov de duwstang. De zwenkwieltjes kun je vast zetten zodat je door rulzand etc. makkelijker kunt rijden. Hier geen Bugaboo genomen omdat we de bak te laag vonden, mijn vriend is 1.97 en ik 1,73. Mocht je toch voor een andere wagen kiezen dan de Bugaboo dan zou ik wachten met aanschaffen tot de mama mazzeldagen bij prenatal volgende week, 20% scheelt ook lekker in de knip!