Ben bezig met een leuk memorystickje voor in de auto. kan wel wat inspiratie gebruiken! Ben geen fan van harde rock of trance...
Hier favoriet in de auto: Rammstein Tool Muse Queens of the Stone Age Millionaire Nine Inch Nails Auf der Maur Tja, ik weet niet wat voor jou allemaal onder harde rock valt
nou... rammstein wel ja haha ik heb nu: macy gray sugarbabes caro emerald amy winehouse rihanna en elvis..... allemaal wel zoetjes dus... hihi
Vriendlief heeft het volgende ; Qdance Feesten (Hardstyle) Evanescene Within Temptation En voor mij als ik mee rijd ; Nickelback Crossfade Breaking Benjamin Muse Black & Jones (Chilloutt)
Mumford and sons vind ik ook heerlijk. Lekker meezingen (lees blèren ) Verder heb ik veel jaren 80 muziek!
ik heb ook een stick voor manlief gemaakt 1000 nummers erop veel disco en jaren80 muziek, en een paar jaar mixen van ben liebrand Hij zit de hele week in de vrachtwagen en hoort nooit hetzelfde nummer en altijd goeie muziek, geweldige uitvinding die usbstickies
Hier hebben we 3 mp3. - happy hardcore - hardcore - oldie's (allemaal verschillende muziek van de jaren 60 t/m begin jaren 90) Van de bovenste 2 moet je maar net van houden, i know
schandalig, maar had er dus nog niet an gedacht om ook een mapje te maken voor mn dochtertje met k3 enzo... ga ik ook doen!