WIj willen zaterdag tijdens de mamamazzel dagen de Joolz Bloom gaan bestellen. Zijn er mensen hier die ervarign met deze wagen hebben?
Wij wilden in de eerste instantie ook voor de JOOLZ gaan maar in 2 winkels werd ons deze kinderwagen afgeraden en ik geloof dat hij zelf bij de Prenatal eruit gaat. Misschien toch eens even goed navragen voor dat je hem koopt. Succes ermee, wij zijn voor de Bugaboo gegaan.
Wij gaan hem ook uit de collectie gooien. De modellen die we hebben staan gaan met 20% korting de deur uit. En waarom? Omdat we weten als we hem verkopen, we de kopers na een paar maanden weer in de winkel zien staan met een kapotte wagen. 9 van de 10 keer klapt het frame niet meer in. Voor het zelfde geld heb je een bugaboo die kwalitatief 10x beter is. (als je die wagen mooi vind natuurlijk)
Wij twijfelden tussen de Joolz en de Quinny Buzz en ons werd juist de buzz afgeraden omdat deze niet meer inklapt... De Bugaboo vinden wij te laag..
Die klacht heb ik bij ons in de zaak nog nooit aan de hand gehad met de quinny Buzz. Als we er al een klacht over krijgen, dan is het over het voorwiel dat niet meer goed zwenkt. Maar dat is meestal gebrek aan onderhoud. Wij geven meestal als tip mee om alle bewegende delen +/- 1x per 2 weken in te sprayen met siliconespray op waterbasis. Als je dit doet zul je van dat probleem geen last hebben.
Wij hebben de Joolz Bloom en ik vind 'm geweldig! Hij is mooi klein op te vouwen en hij rijdt super!! De bugaboo vind ik persoonlijk niet mooi maar vooral ook te laag. Lizz is nu 4,5 maand en zit al regelmatig in het wandelwagenzitje, je schuift 'm zo aan de tafel echt ideaal! Hier dus absoluut enthousiast, er werd mij in de winkels wel gezegd dat er veel problemen waren met de eerste leveringen van joolz. Ik zou dus gewoon voor het nieuwe model gaan, dan moet dat geen probleem zijn.
@spielhagen Hoe weet ik of het het oude of nieuwe model is?? Eindelijk iemand hier met goede ervaring!
dat kun je in principe niet zien, het gaat dan echt om de allereerste modellen, de eerste lichting zeg maar. Ik zag alleen wel dat Joolz nu helemaal een nieuw model heeft, qua uiterlijk verder hetzelfde maar de merknaam staat er nu minder groot op. Hij heet jool zzz one grand/prime. Ik heb inderdaad ook gemerkt dat ie er bij veel winkels weer uitgaat, jammer maar volgens mij is dat vooral gebaseerd op de vele klachten van de eerste modellen. Het kan natuurlijk zo zijn dat we er iets mee krijgen maar tot nu toe is ie echt geweldig en ik zou 'm iedereen aanraden!! Je zou ondertussen bijna gaan denken dat ik aandelen heb ofzo maar dat is dus echt niet zo!
Ik ga hem ook bestellen en vind hem zo gaaf!Heb een beetje rondgesurfd en gemerkt dat als er iets mee is ze wel een hele goede service hebben en gewoon iets ruilen voor je..
Ik heb hem ook en ben ook heel tevreden. Joolz heeft alle oude onderstellen van de bloom omgeruild (actie van hun kant, ik hoefde alleen maar een nieuw frame te halen!), dus volgens mij worden er helemaal geen oude meer verkocht. Bij de oude konden de voorwieltjes er niet af en bij de nieuwe wel (daar kun je het aan zien). Bij het nieuwe model (die zzz) is de kap wat beter (vouwt mooier in), maar ook met de bloom ben ik dus heel tevreden. Ik gebruik hem al bijna anderhalf jaar heel intensief. Je hebt er sowieso 2 jaar garantie op en de service is idd heel goed. Enige minpuntje is het kleine boodschappenmandje, maar ja er is altijd wel iets Je zou ook eens op de joolz hyve kunnen kijken. Daar is ook veel info. Ik snap al die klachten trouwens echt niet, de Joolz is gewoon een stevige degelijke wagen! BIj ons ging het tussen de bugaboo en de joolz en de bugaboo viel voor ons af omdat ie juist zo krakkemikkig overkwam vooral met de rem (en ik vond het net een kabouterwagen )
Leuk om nog eens iemand positief te horen over de joolz! het is altijd nogal negatief wat je hoort, maar ik kan er (behalve inderdaad dat kleine mandje) niets aan opmerken. ik ben inderdaad ook lid van de hyves pagina, ideaal!
Er zijn nog steeds de zelfde problemen ook met die nieuwe frames. Ben al 3 weken over en weer aan het bellen met Milk design over een nieuw frame dat pas 3 weken in gebruik is een nieuw frame dus. En wat zeggen ze daar komen ze met van die flauwe klets praatjes. Sturen ze een nieuw frame op voor de klant en test hem uit of het nou goed is en weer het zelfde gedoe. Ik ben er helemaal klaar mee met die Joolz wagens. Sorry voor mijn reactie, maar kan er niet goed tegen als klanten zo behandeld worden. Maar tuurlijk er zullen meiden zijn die geluk hebben met hun wagen en hem uitstekend vinden. Maar voor goede service moet je niet bij Joolz zijn. Het is zonde want ik vind het hele mooie wagens. Het is een beetje een kruising tussen een stokke xplory (hoge wandelwagen idee) en de bugaboo ( de wieltjes en het opvouwen) Alleen jammer dat de service van het bedrijf hhet zo af laat weten.