Heeft iemand ervaring met de nieuwe versie? Ik begreep dat t met de oude nogal lastig was m met 1 hand te bedienen en dat lijkt met deze opgelost. We hebben er alleen 4 nodig dus dat wordt wel een duur grapje. Scheelt wel in de ruimte natuurlijk maar op zich heb je de hekjes dicht. Is een gewoon hekje niet net zo makkelijk? Kosten de helft.
Wij hebben de oude en die is inderdaad niet met 1 hand te bedienen. Nou zijn de muren hier ook niet recht, dus dat maakt het er niet gemakkelijker op. Hoe het met de nieuwe zit, weet ik niet. Wat ik wel erg handig vind is dat hij niet in de weg zit als je hem niet gebruikt. Dan neemt hij inderdaad geen ruimte in beslag. Wij hebben hem namelijk maar weinig dicht.
Ik heb de oude en kan die wel met 1 hand bedienen, het vergt alleen wat oefening. De ruimte besparing vind ik erg prettig! Als je hem niet gebruikt zit hij ook niet in de weg. Je kan altijd makkelijk doorlopen zonder 'om' een hekje heen te hoeven. Het enige nadeel vind ik dan weer dat hij wel veel herrie maakt bij het inrollen. Als de kleine ligt te slapen en je bent vergeten dat je het traphekje nog dicht had, dan kan je dat niet stilletjes oprollen. Maar goed, dat komt vrij weinig voor nu (nog 1 kind). Wellicht straks met de 2e erbij dat we ze vaker gaan gebruiken. Al met al: een mooi traphekje, zit niet in de weg, werkt prima (ook met 1 hand) maar maakt alleen veel herrie. Tip: kijk anders op marktplaats. Daar heb ik de mijne ook vandaan.
Wij hebben er ook een, vind het lastig om met een hand te bedienen. Hoe dat met de nieuwe is weet ik niet. Ik zet of leg mijn kindje (of wat ik in mijn handen heb) gewoon even neer en maak dan het hekje open. Als je het knopje ingedrukt houd maakt het ook geen herrie. Verder een ideaal hekje, neem haast geen ruimte in en toch effectief.