Welk matrasje hebben jullie gekocht voor in de wieg. Wij hebben onderstaande op het oog maar is deze goed genoeg? hij/zij zal er maximaal 3 maanden op slapen (verwachten wij) Dit schuimmatras met een dikte van 6 cm, biedt uw baby extra comfort. De hoes van het matras is geheel afritsbaar en kan daardoor makkelijk gewassen worden. Afmetingen (lxbxh): 80 x 40 x 6 cm Dit matrasje is maar 10 euro dus begin een beetje te twijfelen? Van Bebies First
Ik kreeg er een bij mijn wieg. Ik weet niet of je het wiegje al hebt, maar soms is die dus inclusief matrasje. Moet wel zeggen dat ik er nietzo kapot van ben, dus koop misschien nog een matrasje erbij binnekort. Zou echt even voelen eraan ook eerst in het echt, vind het matrasje wat ik nu heb best wel hard namelijk.
Wij hebben een matrasje van 19,95 gekocht bij de Ikea en dat op maat gesneden voor het wiegje. Ook de hoes hebben we vernaaid. Het restant was nog groot genoeg voor de kinderwagenbak maar daar zit dus geen hoes meer om heen. De matras is 8 cm hoog.
Wij hebben een gekke maat wieg en hebben een stuk schuimrubber besteld bij een online matras/ schuimrubber op maat winkel besteld. Ze heeft er tot 5,5 maand op gelegen.