Helemaal in de war! Kan iemand meekijken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door FionaMarie, 4 jun 2025 om 08:24.

1. FionaMarie

FionaMarie Nieuw lid

21 mei 2025
    3
    0
    1
    Hoi allemaal,
    Ik ben echt ontzettend in de war en zit vol ongeloof. Kunnen jullie alsjeblieft meedenken? Ik zit in een traject met letrozol maar moest een ronde overslaan doordat mijn vriend op reis ging. Ik weet dus ook niet wat mijn cyclus zonder pillen echt is.

Nu is het volgende dus aan de hand:
    5 mei eerste dag van mijn laatste menstruatie
    18 mei seks gehad (enige keer)
    20 mei ovutest maar die leek nog niet op piek
    21 mei zeker negatieve ovutest
    3 juni positieve zw.test maar echt een hele vage lijn en nog een CB gedaan die zegt 1-2 weken zwanger

Klopt dit allemaal wel?? Zou ik niet al verder moeten zijn als ik op 18 mei seks heb gehad? Ik heb vorig jaar een miskraam gehad en ben zo bang. Ik voel me ook niet zwanger……

Me vriend wil het ook echt niet geloven omdat we maar 1 keertje seks hebben gehad en ik niet eens ovuleerde.

Bijgevoegde bestanden:

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.094
    15.649
    113
    Nabij Utrecht
    Stel dat je eisprong pas op 23 mei was (en dus gemist met de testen), dan was je gisteren 11 dpo en kloppen de testen dus prima :)

Voorzichtig gefeliciteerd.

3. FionaMarie

FionaMarie Nieuw lid

21 mei 2025
    3
    0
    1
    Bedankt voor je reactie. Mijn Apple Watch zei dat hij de ovulatie schatte op dinsdag 20 mei door het meten van mijn temperatuur. 23 mei lijkt me ook zo laat met de seks (18 mei). Ik denk eerder 20 mei ‘s avonds ovu. Moet ik me dan zorgen maken met de lichte test denk je??

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.094
    15.649
    113
    Nabij Utrecht
    Huidtemperatuur meten is niet heel erg betrouwbaar voor de ovulatiemethode.
    Maar dan zou ik gewoon uitgaan van een eisprong tussen 20 en 23 mei en ziet de test er prima uit hoor.

Deel Deze Pagina