Ervaringen met de Lidl

Discussie in 'De lounge' gestart door Bruni, 11 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    Het zal vast al eens genoemd zijn, maar kan het niet vinden. Wat zijn jullie ervaringen met de Lidl? Tot nu toe ga ik altijd naar de Aldi en wat ik daar niet kan vinden haal ik bij de Jumbo. De groenten en fruit op de versafdeling van de Aldi heb ik slechte ervaringen mee.

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik koop bijna alles bij de lidl, alleen de kip niet want die was een paar keer wat minder...kan ook puur toeval zijn hoor :D

3. Niekske78

Niekske78 Actief lid

18 nov 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben overgestapt van Aldi naar Lidl. Bij ons in het dorp zitten ze alle twee, en is de Lidl groter, meer keus, schoner en betere producten (waar onder groente en fruit). Wat ik niet kan vinden of ergens anders beter vind, haal ik bij AH. Enige voordeel van Aldi bij ons is het brood. Ik vind het verse brood van de Lidl echt niet lekker, bij de Aldi destijds wel.

4. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    De lidl bij ons heeft een vers brood afdeling en die hebben echt súper lekkere koffiebroodjes <3

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik haal heel veel bij lidl. Inderdaad ook verse broodjes en vooral groenten en fruit.

6. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik haal vrijwel alles ( behalve cola en brood ) bij de Aldi.

Super goede winkel en vooral de groentes blijven daar langer vers.

7. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    wij zijn van de jumbo overgestapt naar de lidl! Ik ga me nu ook steeds meer ergeren aan de jumbo... weet niet precies waarom.. omdat het daar gewoon rete druk is denk en ik de kwaliteit niet altijd even goed vind!

8. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Ik ben erg te spreken over de kwaliteit van groente en fruit bij de Lidl, maar meestal doen we toch gemakshalve de boodschappen bij de AH, das dichterbij.

9. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Ik kocht voorheen altijd alles bij de C1000. Toen deze werd vervangen door de Jumbo, ging ik daar heen. Maar jemig, de prijzen worden daar per week verhoogd geloof ik!

Dus toen naar de Aldi, die ernaast zit. Maar bij de Aldi kan ik net niet altijd dat vinden wat ik zoek. Ook de verse groente en fruit laat vaak te wensen over.

Nu gaan we in het dorp hiernaast naar de Lidl. En daar koop ik (bijna) alles! De groente en fruit zijn beter dan de Aldi of Jumbo! En inderdaad de verse brood afdeling is goed.

Het enige dat ik nog bij de Jumbo haal, zijn silica kattenbakkorrels, pakjes melk voor school en cola light.

Voor het eerst in lange tijd kom ik uit met mijn boodschappengeld en houd zelfs soms wat over!

10. tuc

tuc Niet meer actief

Ik koop bijna alles bij de lidl..vooral groenten, fruit en verse broodjes zijn super daar.

11. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    Wij zijn toevallig 2 weken geleden begonnen met wekelijkse boodschappen doen! :p en die halen we bij de Lidl! Heeft een paar voordelen:
    1. Toch wel wat goedkoper als bijv. de Jumbo of Ah
    2. Gratis parkeren
    3. Meer aanbod als de Aldi (bij ons is de aldi erg klein)

en tot nu toe bevalt het ons prima! :)

12. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    We zijn niet voor niks al 4x uitgeroepen tot beste supermarkt in groente en fruit :)
    Haha nee maar tis gewoon stukke goedkoper!
    En niet alleen om dat ik er werk, maar groente en fruit zijn gwn echt goed daar en wordt ook heel vaak per dag gecontroleerd! En kwa andere spullen, ik vind bijv het gehakt lekker bij de lidl, kankworstjes lekkerder dan die van unox..tis maar net wat je lekkerder vind :p
    Wij hebben sinds kort die verse broodafdeling mmmm

Jammer is dat ze er niet alles hebben :(

13. wheelie

wheelie Bekend lid

11 apr 2013
    782
    0
    0
    wij haalde heel erg veel bij de lidl. deze zit bij ons ook schuin aan de overkant. maar sinds ze in het pad ernaar toe draaihekken hebben geplaatst kom ik er eigenlijk nooit meer. want dan moet ik met de auto een heel stuk omrijden. de ah, jumbo en c1000 zijn hier nog wel zonder auto te bezoeken dus ga ik daarheen.

we waren wel erg tevreden over de producten van de lidl

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.245
    4.478
    113
    Wij moeten er echt naar toe rijden omdat het niet in onze stad zit (dus eerst 20 minuten rijden waardoor het niet echt meer goedkoper is als je de onkosten van je auto er bij mee rekent).

Wat ik er altijd haal

- zoethoutthee
    - houdbare melk
    - casis
    - nep cristalclear
    - pindasaus
    - closetpapier
    - vochtige doekjes
    - zonnebrand
    - W5 doekjes
    - W5 antikalk
    - chocolade
    - groente
    - fruit

15. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Groente en fruit is bij de Lidl veel beter als bij de Aldi.

Vlees haal ik het liefst bij de AH met korting.

16. Joycey

Joycey Niet meer actief

Wij houden van de Lidl!

We gaan alleen naar een andere winkel wanneer ze die bepaalde producten daar niet hebben. Zoals bijvoorbeeld babyvoeding, of ANDERE kattenbrokken/kattenblikken etc.

Ik baal alleen dat ze er geen couscous meer verkopen :(! Of die diepgevroren pasta. En die ene lekkere pizza's.

De Lidl heeft af en toe tijdelijke aanbiedingen die ONWIJS lekker zijn, maar na verloop van tijd verdwijnt dat uit het assortiment en dat vind ik eeuwig zonde :D

17. Cfldf

Cfldf Lid

5 nov 2013
    52
    1
    8
    NULL
    NULL
    Wij gaan ook meestal naar de lidl en haal daar echt alles! Soms voor een kleine boodschap naar de emte die is nl wat dichterbij!

18. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    haal eigenlijk alles bij lidl een enkele keer als ik zin in dr pepper ofzo heb haal ik dat bij c1000
    vlees haalde ik ook altijd bij lidl,maar nu zit er een slager naast en die heeft elke week aanbiedingen die ik dan koop en dan is de slager goedkoper als de lidl
    enige wat ik niet haal bij lidl zijn verzorgproducten zoals shampoo,douchegel en gezichtscreme

19. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    ik ben ook overgestapt van de aldi naar de lidl.
    meer keus en groter assortiment.
    wat ik niet bij de lidl kan vinden haal ik bij de em-te.

20. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Hier halen wij bijna alles bij de Lidl.
    De rest halen we bij de AH, die zit hier in de straat.
    De multidrank in fles van de Lidl... Man wat is die lekker!!!

Deel Deze Pagina