Marktplaats ellende

Discussie in 'De lounge' gestart door Despereaux, 12 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Despereaux

20 dec 2013
    35
    0
    6
    Beste Dames,

Gister avond kwam een vader en zijn zoon een spel kopen van mijn zoon.
    Vader bekeek het spel, spel was puntgaaf zonder krasjes. Boekje bekeek ie even vlug. Doosje weer dicht. Het gaat om skylanders dus er zitten poppetjes bij en een portal of power. Hij zei dat alles er prima uitzag, betaalde en ging weer huiswaarts.
    Vanmorgen vind ik twee emails van hem, zeggende dat ineens het spel niet het goede spel is. Foto's erbij en inderdaad, ik zie het ook.
    Wat me nu verbaasd is dat ik eigenlijk een beetje van de leg ben. Want ik weet niet of het waar is.
    Hij kwam voor Skylanders Spyro's Adventure, en bij thuiskomst zat er volgens hem Skylanders Giants in het doosje.
    Ik heb m vorig jaar als starterpack gekocht voor verjaardag van zoon. Er staan grijs/lichtblauwe letters op het doosje en het spel. Nu stuurt die man me foto's van het doosje met een spel met knaloranje letters (Giants) erop. Ik weet bijna zeker dat ik dat spel nooit heb gezien, plus het feit dat we gisteren samen alles gecontroleerd hebben, maken dat ik niet precies weet wat ik moet doen.

Moet vader het spel terug brengen en zijn geld halen of wordt ik in gewoon in de zeik genomen, en wil meneer gewoon zijn geld dubbel besteden.

2. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Heb je de advertentie foto's niet meer? Dan kan je even kijken

3. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Ik heb het idee dat je in de zeik genomen wordt.

Je hebt alles 3 dubbel gecheckt. Notabene samen met de vader.
    Ik heb er geen goed gevoel over.

Ik zou denk ik aangeven dat je het spel Giants nooit hebt gekocht, dus dat die ook niet in de doos kan zitten.

Altijd vervelend zulke dingen.

4. mich87

mich87 Bekend lid

7 nov 2011
    599
    38
    28
    NULL
    NULL
    Ik zou zeggen pech gehad. Hij heeft het toch zelf gecontroleerd? En ik neem aan dat je foto's bij jouw advertentie had staan met de juiste spelnaam? Dus hij weet waar hij op reageert neem ik aan...

5. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Als jij hem spyro hebt verkocht en hij laat je nu giants zien, dan doet hij toch iets fout? Misschien heeft hij wel 2 spellen verkocht en haalt hij nu de verkopers door de war.
    Ik zou hem vriendelijk doch beslist afwijzen. Jullie hebben alles gecontroleerd, hij ging akkoord, klaar... garantie tot de deur bij marktplaats hoor.

6. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Enige dat je kan doen is in je kast kijken, ligt wat ik wilde verkopen er nog?

Zo nee, dan heeft hij waar hij voor kwam.
    En mag je m vriendelijk maar duidelijk zeggen dat hij gisteren wel had wat hij wilde.

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Als ik het zelf niet goed meer zou weten zou ik het aan mijn zoontje vragen. Die weet heel goed welke spellen hij wel en niet heeft.
    Maar als ik je verhaal zo lees, denk ik dat je in de zeik wordt genomen.

8. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Precies marktplaats is garantie tot aan de deur. Dit klinkt wel erg vreemd dit verhaal. Hij heeft het gecheckte en gecontroleerd dus eigen beslissing geweest om te kopen wat hij gezien heeft.

9. Despereaux

20 dec 2013
    35
    0
    6
    Ik heb ook nooit Giants gekocht of anderzijds in huis gehad.
    Vriend is nu aan het bellen met de beste man. Raar verhaal in ieder geval.

10. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    neem toch aan dat je je eigen advertentie fotos hebt, zoja, dan kan je toch zien of je de juiste verkocht hebt??
    Je klinkt nl wel twijvelachtig , ga je aan jezelf twijvelen,

Verder is het garantie tot aan de deur,

11. Despereaux

20 dec 2013
    35
    0
    6
    Hij zei ook dat ze Giants al hadden, maar graag Spyro's Adventure wilden want dat was het eerste spel. Nouja ik heb er geen verstand van dus zal wel. Maar toen ik vanmorgen de foto's van de gamediscs opzocht zat ik me te bedenken dat als ik voor een spel kom welke ik nog niet heb, en ik bij het openen van de speldoosje een spel zie wat ik al heb dan zou je dat toch direct moeten zien. Het lijkt niet eens op elkaar. Maar vriend heeft net gebeld, volgens die man had mijn zoon m vast geruild met vriendjes, en hij wil dat we t spel terug nemen. Vriend zei dat de koop gesloten was en hij het zelf heeft gecheckt en we niks terug namen. Nou dat zullen we dan wel eens zien...

12. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Wat hoor ik de laatste tijd slechte dingen over marktplaats! Ik denk dat die man je probeert te bedonderen..hij heeft het zelf gecontroleerd dus helaas pindakaas..

13. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    inderdaad
    garantie tot aan de deur
    hij heeft het zelf gecheckt
    en is daarmee zelf akkoord gegaan

ik zou ook de fotos nakijken
    en idd voet bij stuk houden

nadeel is dat hij weet waar je woont
    maar goed ... zou dat niet zo fijn vinden
    maar naar mijn idee heeft hij nergens meer recht op

14. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Raar hoor. Als hij alles zo gechecked heeft dan is t klaar.

Misschien heeft zijn zoontje m zelf thuis al kwijt gemaakt en de andere in t doosje gestopt.

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Haha ja en dan heeft je zoontje natuurlijk alleen de disc meegenomen en geruild met een vriendje en het doosje niet. Beetje ver gezocht.
    Zijn de poppetjes ook anders? Of hoort dat allen bij dit spel en niet bij de eerste?

Vind het een raar verhaal van die man. Hij kwam thuis vadt tot de conclusie dat hij deze al had en liegt erover (tenminste zoiets denk ik).

16. Despereaux

20 dec 2013
    35
    0
    6
    Ik heb tot nu toe nog niks weer gehoord van die kerel dus ik denk dat ie de strijd al heeft opgegeven. Dat hij weet waar ik woon doet mij niet zo veel, ik ben niet bang aangelegd.
    Er zaten 3 poppetjes bij het pakket wat ik heb gekocht, die horen bij het spel. Dat waren zogenaamde 3serie figuren. Vorig jaar heeft mijn zoon nog twee poppetjes bijgekocht, welke het niet deden op dit Skylanders spel. Dat waren dus ook 2serie figuren, welke het wel op Skylanders Giants doen. De 3serie figuren doen het wel op de "vervolg" spellen maar andersom dus niet. Dat snapte ik eerder al niet waarom die poppetjes het niet deden, maar sinds vandaag dus wel.
    Verder vind ik het gewoon een enorme flapdrol, helemaal om zomaar even mijn kind te beschuldigen van het omruilen van de cd:( Welke er dan vast niet zo prachtig krasvrij bij had gelegen als deze in kinderhandjes was beland.

In ieder geval iedereen bedankt voor het reageren.

Deel Deze Pagina