Wij zijn een tijdje weg geweest bij de Lidl omdat ik het ongezellige en onpersoonlijke even zat was. Maar na 6 weken Dekamarkt gauw weer terug hihi veel beter voor de portemonnee Fruit heb ik werkelijk echt nooit problemen mee, vooral de paprika's zijn echt heel mooi. Hier hebben ze vers brood, en had een keer zo'n grote ham gekocht maar die smaakte volgens vriend echt heel goor, kregen gewoon 15 euro terug Dus heel tevreden !
Ook hier een fan van de lidl!! Zijn zelfs producten dus ik nu niet eens lekker meer vind van de ah. Alleen vlees haal ik er niet zoveel. Gehakt en schnitzels(mini) wel maar verder eigenlijk niet. Moet toch af en toe naar de ah omdat ze sommige dingen niet hebben bij de lidl
Wij gaan 1 keer per week naar de Lidl om flink in te slaan! Zit helaas op 20-30 minuten met de bus, daarom gaan we, als we tussendoor plots iets nodig hebben, naar de duurdere supermarkt aan het einde van de straat. Enige jammere vind ik, dat het in alle Lidl-filialen zo donker lijkt, of ligt dat nou aan mij? Oh, en die waar we naartoe gaat heeft altijd personeel die niets zegt, maar dat zal natuurlijk per filiaal verschillen..
Wij gaan altijd naar de Lidl, volgens mij is hun assortiment uitgebreider dan dat van de Aldi en de groenteafdeling is een stuk beter. En ook hier tref ik meestal een giga stuk chagrijn achter de kassa, maar daar hebben ze mij niet mee hoor, alleen zichzelf (heb zelf bij de Aldi gewerkt - ik denk dat de werkdruk e.d. vergelijkbaar is? - en daar mochten we ook echt geen gezellig praatje maken met de klanten, dus daar kan het ook aan liggen. M'n moeder, die ook bij de Aldi werkte, heeft zelfs eens een officiele waarschuwing gehad omdat ze té klantvriendelijk was )
Mamavanel, die multidrank is dat dezelfde als in die groene pakken? Hier halen we ook bijna alle boodschappen bij Lidl
Sorry maar hier kan ik me niet in vinden. Ik snap die prijzen dan ook echt niet. Het groente en fruit is prima de dag dat je het koopt maar je moet het niet 2 of 3 dagen willen bewaren want dan is het echt rot. Nu al een paar keer gehad met witlof, paprika, champignons en appels. Wij zijn behoorlijk A-merk fan en daardoor kom ik maar 1x per 2 maanden ofzo bij de lidl. Ik haal dan altijd aardappelpartjes en aardappelkroketjes, die vind ik echt heerlijk. Rijstewafels, beschuit, afbakstokbroden, ijsjes voor de kids.O ja, en de smooties,. Dat was het wel denk ik
Ik koop bijna alles bij de lidl en sommige dingen bij AH (basic producten). Doe pas sindskort boodschappen bij de Lidl maar bevalt prima.
Wij doen ook boodschappen bij de lidl en dit bevalt heel erg goed. Groente en fruit zijn echt top daar! Sinds kort hebben we een verse broodafdeling en die is ook echt lekker. We halen daar nu sinds kort de lekkere broodjes. We bakken zelf het normale brood.
Zeker korter dan bij ah of c1000 en daar ben ik ook heel blij om..daar zit nl niet alle rotzooi op die ze er bij andere winkels op doen om het langer houdbaar te houden..ik loop wel een keertje extra om vers groenten en fruit hoor
Hier ook aldi en lidl fan. Ik ga wel vaker naar de aldi. Ik heb dan voor 5 dagen mijn kar gevult voor 40/50 euro vlees, groente, koekje en luxe nootjes incl wasmiddel alles reiniger etc. De weekenden rekenen we op ongeveer 20 euro. Voor brood en andere niet verkrijgbare producten ga ik naar c1000. Daar ben ik dan ongeveer 10 euro kwijt. Wij zijn met een gezin van 3 zijn we dus voor 70 euro klaar. En dan hebben we bijna elk weekend afbak broodjes eitje erbij, en iets lekkers koek en chips. en af en toe afhaal en altijd fruit op de schaal.
Ik mag aannemen dat het bij de groenteboer ook vers is en dat hou ik toch echt veel langer goed dan dat van de lidl. Nogmaals voor op de dag prima maar helaas kan ik maar 2x per week boodschappen doen en heb ik dus wel langer houdbaar nodig, dat lukt me niet bij de lidl
\Hier bijna alles bij lidl. Wij hebben juist dat groente en fruit zo lang goed blijft dat wij het echt nergens anders meer willen kopen als bij de lidl. Alleen merk dingen en brood, sommige vlees halen we ergens anders
ik haal er idd fruit, afbakbrood, koek, yogi, appelsap, aardappels, aard. schijfjes, groente..melk, vla geen vlees en beleg, vind ik daar niet lekker. frisdrank ook niet.
Ik haal er alles! Wij gaan 1x pw en heb in tegenstelling tot de groente van de appie nog nooit rot fruit of groente gehad. En soms ligt de groente toch een week in de koelkast omdat we dus maar 1x pw boodschappen doen..
Ik dacht dus dat ik de enige was. Hier vaak zat de lidll geprobeerd maar alles binnen 1 a 2 dagen rot. Kip nu al een paar keer stinkend uit de verpakking gehaald. Wij halen er af en toe flesjes drinken voor de kinderen en nog wat dingen maar nee geen fan hier.
Ik vind het echt jammer dat ze bij lidl vaak dingen niet hebben, waardoor je toch nog vaak naar een tweede winkel moet. Maar het is een stuk goedkoper, dus wel de moeite waard. We vinden de net-niet verse jus d'orange er heel erg lekker. (ze hebben die echt verse flesjes van een halve liter ofzo, maar die zijn nog best prijzig. Die flessen van 1 liter die ook im de koeling staan, zijn echt lekker.) Wij hebben ook het bruine brood. Dat allergoedkoopste (volkoren, geloof ik) vinden we absoluut niet lekker. Maar ze hebben ook een soort oerbrood ofzo. Heerlijk! De groente is op zich goed, want het wordt bij lidl minder bewerkt. Dat betekent dat er (iets) minder rotzooi op zit, maar ook dat het net wat korter houdbaar is. Vooral bij tomaten merk je dat, maar ook andere groentes zijn eerder slecht dan bij de Agrimarkt waar we ook nog heen gaan. We lossen dat voor een deel op met diepvriesgroenten en nu ik veel thuis ben, ga ik vaak halverwege de week nog eens voor de verse dingen. Eigenlijk halen we er zo veel mogelijk wat betreft brood - beleg - fruit - avondeten -toetje (weinig keus in vla, trouwens) - koekjes. Maar bijvoorbeeld frisdrank, chips, kaas gaan we nog altijd naar Agrimarkt. En meestal nemen we dan ook 1x avondeten mee voor de variatie. Lidl heeft vaak van die thema weken. Maar als je dus in een andere week bijv. mexicaans wil eten, dan hebben ze een deel van de ingrediënten gewoon niet.