We gaan langzaam kijken voor een vervolgstoel voor N. Nu ben ik aan het denken aan de maxi cosi axiss, positief vind ik (omdat ik nogal lastig van de rug heb) dat je de stoel een kwartslag kunt draaien. Wil graag jullie positieve en negatieve reacties horen over deze stoel
Wij hebben er 2, eentje in elke auto Zou het niet meer kunnen missen, dat je 'm kan draaien is gewoon heel erg handig!
Hier hebben beide kinderen een Axiss. Ideaal, man heeft reuma en kan de kids met gemak erin zetten. Kindjes kunnen er ook makkelijker zelf in klimmen. Geen nadelen wat mij betreft, hooguit de prijs.
Wij hebben er ook 2. Voor iedere auto 1. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het een hele fijne stoel vindt. Ik heb hem ook genomen ivm het draaien, scheelt een hoop gekronkel en gedoe! Ze zijn nieuw idd wel wat duur, maar wij konden er 2 in een koop overnemen van vrienden van ons, dus dat scheelde behoorlijk wat. En ze zagen en zien er nog steeds uit als nieuw.
Hele fijne stoel! We hebben deze al 2 jaar en ziet er nog goed uit! Tip als je een hoes erom heen bij wil; koop een originele hoes. Kost meer maar past zoooo veel beter en slijt minder snel.
Ook wij hebben hem voor ons meisje, ook alleen maar positief. We gaan hem voor onze andere auto ook aanschaffen. Ze zit er vooral heel goed in. We hebben meerdere stoelen uitgeprobeerd maar ze zat verreweg het prettigst in deze stoel ook als ze in slaap valt wordt ze goed ondersteund. En inderdaad dat hij kan draaien is heel fijn en scheelt een hoop gedoe zeker als je een kleinere auto hebt. Tevens staat de stoel echt muurvast in de gordelspanner die erop zit.
Wij hebben ook een axiss, heel tevreden over, nummer twee zit er inmiddels alweer een tijdje in. Enige nadeel vinden wij de bevestiging in de auto met de gordel, maar dat kan te maken hebben met de gordelloop van onze auto. Omdat deze teveel van opzij komt, komt er teveel druk op de gordelgeleiders onderaan de stoel waardoor deze verbuigen. Waar je de gordel inklikt mag volgens het plaatje niet tegen de stoel aankomen maar dat is bij ons wel zo, maar kan echt niet anders als je de stoel er stevig vast in wilt hebben. In onze andere auto (nieuwere) zit hij wel beter, maar nog niet zoals het zou moeten.
Super stoel!! Niets dan lof! Als ik dan een minpuntje moet bedenken is dat hij erg zwaar is en dan hij veel ruimte in beslag neemt.
Hier ook een slechte rug en een axiss. Ben super tevreden over het naar de zijkant draaien. Zonder kan ik hem eigenlijk niet in een stoeltje zetten. Ik heb wel altijd ruzie met dat 1 gordeltje niet aangetrokken wordt. Maar dat ligt aan mij of mijn auto want ik heb hem al eens geruild met die van mijn man en hij heeft nergens last van.
eerst de stoel recht zetten en dan de gordel aantrekken dan heb je dit gordel probleem niet als het goed is
Wij hadden hem ook, bij de tweede gebruiken we hem weer. Wat een superstoel! Tip google even de prijzen, een kleur van vorig jaar kan je heel wat geld schelen.
Wij hebben hem ook. Zou niet anders willen. Vind het ideaal dat je de stoel naar je toe kan draaien. Wat ik ook fijn vind is dat je je kind hierin ook achterwaarts kan vervoeren. Wel aan de prijs maar dat hadden wij er graag voor over (zeker omdat we hem ook willen gebruiken voor kindje nr. 2 in de toekomst).
Ik ben er ook blij mee. Jammer dat het geen isofix is want dat is nog net ietsje beter (vind ik) maar dat draaien vind ik erg fijn (helemaal toen ik nog zwanger was. Er is wel de Maxi-Cosi AxissFix, die is met isofix. Die was toen ent op de markt en zoveel duurder dat ik voor de gewone heb gekozen. Je kunt m heel goed spannen in de gordel
Nu je het zegt... Wij hebben inderdaad de axissfix en niet de axiss. Als het mogelijk is en je de autostoel toch in de auto laat staan dan zou ik gaan voor axissfix. Ja hij is duur maar zo handig. Zet mijn kind in de auto, vastmaken, draaien en klaar.