pff wat ben ik toch ook een mega stomme muts! Tegen beter weten in al een aantal dagen aan het testen.. en natuurlijk, OMO WIT! De moed zakt me in de schoenen. Ik ben al een aantal dagen nie lekker. kramperig gevoel in mn onderbuik, met vlagen misselijk.. opvliegers.. en slecht slapen.. En echt steeds een stemmetje in mn hoofd. ik ben zwanger?!?! Maar ja dat kunnen ook mn rammelende eierstokken zijn.. En de testen? Hartstikke negatief! Het gekke is dat ik van negatieve testen niet eens meer raar opkijk. Ik ben er zo aan gewend geraakt. Ik had zo'n goede hoop na de positieve test van vorige maand, en de mega posi ovutest op de 25e.. Zijn er meiden, die 4/5 voor NOD negatief testten, en later alsnog een prachtige positieve test in handen hadden?
Hier komt vanaf 9 dpo een tuuuuuuuuuuuuuuuuurstreepje altijd. Maar dan moet je je echt in alle bochten wringen. Dagen erna worden ze altijd duidelijker Het kan gewoon nog hoor!
Bij sommige van mijn kinderen testte ik pas een aantal dagen na NOD positief...kan best hoor, moed houden!
hier 9 dpo negatief...zelfs geen tuurstreepje Ik zag het ook al helemaal mislopen. Toch op 11 dpo een mooie positieve test, geen knaller maar wel duidelijk.
Deze was na een week overtijd en 2 negatieve testen.. Dus het kan gewoon, is de innesteling misschien iets later geweest? Groetjes...