pampers

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door vannessa, 23 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vannessa

vannessa Lid

13 jan 2008
    38
    0
    0
    Friesland
    hallo
    Ik heb een vraagje, misschien een stomme vraag :oops:
    Met de geboorte van mn zoontjes had ik altijd de new born pampers luiers en pampers bevalt me ook prima maar... toen hadden die pampers een indicatiestrip dat was toen nog maar net maar als ik nu in de winkels kijk zie ik die niet meer, weet iemand of die er nog zijn?

2. Premama

Premama Actief lid

19 jul 2007
    466
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat bedoel je met een indicatiestrip?

3. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Ik kan me niet meer herinneren of de newborn pampers zo'n indicatiestrip hadden..anders even met Pampers bellen/mailen?

4. vannessa

vannessa Lid

13 jan 2008
    38
    0
    0
    Friesland
    indicatie strip geeft aan dat de baby geplast heeft, ik vond dat in de eerste weken erg gemakkelijk Ik weet dat de lidl luiers het nog wel hebben maar daar ben ik niet zo weg van.
    die indicatie strip zit voorop de luier en verkleurd dan bij het plassen

5. vannessa

vannessa Lid

13 jan 2008
    38
    0
    0
    Friesland
    mn jongste zoontje is nu 2,5 jaar en bij zijn geboorte hadden ze ze nog vandaar maar idd ik kan pampers wel eens mailen maar was benieuwd of iemand het hier ook wist of weet

6. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    die strips hebben ze alleen op de pampers voor baby´s die te vreog zijn geboren. En die pampers verkopen ze alleen bij prenatal.

7. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    volgens mij hebben ze die alleen maar in het ziekenhuis...

8. vannessa

vannessa Lid

13 jan 2008
    38
    0
    0
    Friesland
    Gek dan want ik weet zeker dat ik ze toen bij de etos haalde, maar ieder geval bedankt voor de reacties

9. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    toen der tijd zat er in 1 van de dozen (blije doos ofzo) een pakje met 10 luiers van pampers MET plas indicator! klopt helemaal.

ik merkte tijdens mijn werk als kraamverzorgster dat veel mensen ze graag wilden kopen in de winkel.
    helaas zijn ze niet verkrijgbaar in de winkel. ze waren bedoeld voor de kraamzorg de eerste dagen, zodat we goed konden zien of het allemaal werkte bij de baby's wbt voldoende plassen.

inn het ziekenhuis hebben de kindjes ze nog steeds om. ben ze verder al tijden niet meer tegen gekomen in de thuissituatie.......

snap dat je het jammer vind, ze zijn ook erg handig!

10. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Sam heeft altijd pampers in het ziekenhuis gehad, maar niet die met een indicatiestreepje... (En ze was errrug klein met haar 1218gram)

11. augustus

augustus Niet meer actief

Die hebben ze alleen nog in het ziekenhuis..Niet in de winkel..

12. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik ehb die pampers gezien bij prenatal maar die zijn nog kleiner dan de newborn 1 pampers.

13. vannessa

vannessa Lid

13 jan 2008
    38
    0
    0
    Friesland
    idd lievebeestje ze zaten toen in de doos en daarna heb ik ze dus bij de etos gekocht. Was idd makkelijk vooral de eerste weken ;) vandaar dat ik nieuwsgierig was en om me heen keek kijk
    Bedankt voor de reacties

14. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    ik kan me herinnner dat ze op de kinderafdeling in het zkh ze ook hadden dat was inderdaad erg makkelijk. maar ik heb ze ook niet weer gezien. en die waren ook kleiner dat was voor een prematurebaby. en esmay was ook 4 weken tevroeg.

15. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    de pampers van de liddl heeft wel een strip zodat je kan zien dat de baby geplast heeft dat weet ik van me schoonouders die gebruiken die pampers voor jason

16. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    idd, ik had 3,5 jaar geleden ook zo'n setje uit een doos en onze kraamhulp zei dat ze alleen in het ziekenhuis hadden.
    Ik geloof dat er wel andere merk(en) zijn die het ook hebben, maar weet zo niet welke, iets van etos/kruidvat?

17. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    Thomas is 8 weken te vroeg geboren; op de prematuur-luiers en ook op de newborns in het ziekenhuis zaten die strips, maar de verpleegkundige vertelde me dat die strips alleen op de luiers zitten die zij hebben en dat je ze niet zelf kan kopen.
    Het leek mij nl ook heel handig maar blijkbaar is dat niet bedoeld voor de reguliere verkoop oid...

18. vannessa

vannessa Lid

13 jan 2008
    38
    0
    0
    Friesland
    ja maar ze waren dus wel in de winkel te koop ;) Nog steeds wel maar dan alleen van eigen merk van Lidl

19. Female

Female Niet meer actief

Ik vind lidl zelfs stukken fijner als pampers. pampers was altijd doorlek-feest :(
    Maar idd lidl heeft plasindicatie, erg handig! kosten 7.50 ofzo per pak maar zitten er 52 of 56 in (bij maat 3/4 dan) ;)

20. Elly1979

Elly1979 Actief lid

14 jan 2007
    493
    0
    0
    Account Manager
    Ergens in het mooie Fryslan!
    Hallo,

Ik ben ook bevallen in het ziekenhuis en mocht na 2 dagen weer naar huis.
    Wat mij opviel waren idd de pampers met indicatiestreep.
    Ik vond ze erg handig...maar ze zijn helaas niet te koop.
    Had er ook al naar gezocht... :)

Nou ja, misschien komen ze ooit nog terug in de winkels.

Liefs Elly.

Deel Deze Pagina