hallo Ik heb een vraagje, misschien een stomme vraag Met de geboorte van mn zoontjes had ik altijd de new born pampers luiers en pampers bevalt me ook prima maar... toen hadden die pampers een indicatiestrip dat was toen nog maar net maar als ik nu in de winkels kijk zie ik die niet meer, weet iemand of die er nog zijn?
Ik kan me niet meer herinneren of de newborn pampers zo'n indicatiestrip hadden..anders even met Pampers bellen/mailen?
indicatie strip geeft aan dat de baby geplast heeft, ik vond dat in de eerste weken erg gemakkelijk Ik weet dat de lidl luiers het nog wel hebben maar daar ben ik niet zo weg van. die indicatie strip zit voorop de luier en verkleurd dan bij het plassen
mn jongste zoontje is nu 2,5 jaar en bij zijn geboorte hadden ze ze nog vandaar maar idd ik kan pampers wel eens mailen maar was benieuwd of iemand het hier ook wist of weet
die strips hebben ze alleen op de pampers voor baby´s die te vreog zijn geboren. En die pampers verkopen ze alleen bij prenatal.
Gek dan want ik weet zeker dat ik ze toen bij de etos haalde, maar ieder geval bedankt voor de reacties
toen der tijd zat er in 1 van de dozen (blije doos ofzo) een pakje met 10 luiers van pampers MET plas indicator! klopt helemaal. ik merkte tijdens mijn werk als kraamverzorgster dat veel mensen ze graag wilden kopen in de winkel. helaas zijn ze niet verkrijgbaar in de winkel. ze waren bedoeld voor de kraamzorg de eerste dagen, zodat we goed konden zien of het allemaal werkte bij de baby's wbt voldoende plassen. inn het ziekenhuis hebben de kindjes ze nog steeds om. ben ze verder al tijden niet meer tegen gekomen in de thuissituatie....... snap dat je het jammer vind, ze zijn ook erg handig!
Sam heeft altijd pampers in het ziekenhuis gehad, maar niet die met een indicatiestreepje... (En ze was errrug klein met haar 1218gram)
idd lievebeestje ze zaten toen in de doos en daarna heb ik ze dus bij de etos gekocht. Was idd makkelijk vooral de eerste weken vandaar dat ik nieuwsgierig was en om me heen keek kijk Bedankt voor de reacties
ik kan me herinnner dat ze op de kinderafdeling in het zkh ze ook hadden dat was inderdaad erg makkelijk. maar ik heb ze ook niet weer gezien. en die waren ook kleiner dat was voor een prematurebaby. en esmay was ook 4 weken tevroeg.
de pampers van de liddl heeft wel een strip zodat je kan zien dat de baby geplast heeft dat weet ik van me schoonouders die gebruiken die pampers voor jason
idd, ik had 3,5 jaar geleden ook zo'n setje uit een doos en onze kraamhulp zei dat ze alleen in het ziekenhuis hadden. Ik geloof dat er wel andere merk(en) zijn die het ook hebben, maar weet zo niet welke, iets van etos/kruidvat?
Thomas is 8 weken te vroeg geboren; op de prematuur-luiers en ook op de newborns in het ziekenhuis zaten die strips, maar de verpleegkundige vertelde me dat die strips alleen op de luiers zitten die zij hebben en dat je ze niet zelf kan kopen. Het leek mij nl ook heel handig maar blijkbaar is dat niet bedoeld voor de reguliere verkoop oid...
Ik vind lidl zelfs stukken fijner als pampers. pampers was altijd doorlek-feest Maar idd lidl heeft plasindicatie, erg handig! kosten 7.50 ofzo per pak maar zitten er 52 of 56 in (bij maat 3/4 dan)
Hallo, Ik ben ook bevallen in het ziekenhuis en mocht na 2 dagen weer naar huis. Wat mij opviel waren idd de pampers met indicatiestreep. Ik vond ze erg handig...maar ze zijn helaas niet te koop. Had er ook al naar gezocht... Nou ja, misschien komen ze ooit nog terug in de winkels. Liefs Elly.