menstruatie gestopt door pil?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Juul84, 2 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juul84

Juul84 Niet meer actief

Ik ben 8,5 week geleden bevallen. Afgelopen dinsdag verloor ik wat bruin slijm en op woensdag verloor ik echt wat bloed. Tampon in gedaan aan het begin van de middag. Eind van de avond tampon eruit gehaald; zat wel wat bloed op maar zat lang niet helemaal vol. Op woensdagavond ook begonnen met de pil. Die nacht helemaal geen bloed verloren en de volgende dag alleen maar wat bruinverlies. En daarna helemaal niks meer verloren.

Kan de pil er zo snel al voor zorgen dat je menstruatie stopt? Vind het zo raar. Heb ook helemaal geen buikpijn of iets gehad. Heb wel mijn eisprong gevoeld een poosje terug (weet niet meer precies of het nou 1 of 2 weken geleden was), toen had ik echt de bekende ovulatiesteekjes en verloor ook veel rekbaar slijm.

Maar dit vind ik dus echt raar. Iemand dit ook gehad?

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Toevallig ben ik vorige week woensdag (dus anderhalve week geleden) begonnen met de Cerazettepil, dochterlief was toen 7 weken oud. Afgelopen donderdag werd ik ongesteld .... heb drie tampons gebruikt en sinds gisteren heb ik alleen een beetje rozige afscheiding en verder niets.
    Je lichaam zit nog vol met allerlei hormonen van de zwangerschap. Dus het kan van de pil komen, maar het kan ook nog van je zwangerschap zijn.
    Ze zeggen niet voor niets negen maanden op en negen maanden af.

Deel Deze Pagina